sobota 8. října 2011

BB Couture - Bonnie

Nejkrásnější jehličnatě zelený jelly lak se zlatými a zelenými třpytkami. Nevím, co víc napsat, já jsem z něj úplně unešená (takže se připravte na velké množství fotek)! Lakuje se krásně, ani ve 3 vrstvách nekryje (což mi vůbec nevadí) a třpytky koušou (takže je lepší s nadlakem :)

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:





Ve stínu:
tahle fotka je sice tmavá, ale barevně asi odpovídá nejvíc


Denní světlo s bleskem:


11 komentářů:

  1. jo! to je přesně můj favorit. z toho bych byla přesně takhle nadšená. doufám že se eště někdy dokopu k nějaký bbc objednávce, protože bonnie...

    OdpovědětVymazat
  2. No jako na to, že je to zelená, tak se mi dost líbí! Je to taková zlelená verze Hermosa Surfer Girl, ne? Z té jsem byla vyloženě nadšená.

    OdpovědětVymazat
  3. Rose Sélavy: Thanks! I love it :)

    anniething: Já si to myslela, že se ti bude líbít! Já se k objednávce BB kopu už asi 3 měsíce, ale vždycky je něco nutnějšího, tak snad by to mohlo vyjít příští měsíc...

    viennettka: Oni ty BBC jellies jsou fakt stejný, akorát maj jinou barvu :)

    LC.: Jj :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na zelenou vypadá vážně krásně. Poslední dobou mám docela ráda třpytkaté laky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. no já už asi tři roky, taky je dycky něco víc důležitýho. ale chtěla bych to udělat uplně obscénně, vzít všechny jejich tmavě zelený najednou, naklikat, zaplatit a nikdy se neohlížet zpátky. no snad jednou...

    OdpovědětVymazat
  6. wau. krásná zelená! hned ve mě vyvolal představu, jak koukám na vánoční stromeček s tímhle lakem na nehtech :-D no občas nejsem normální, ale krásnej fakt je!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, na fotkách vypadá DOKONALE!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásnej :-) (cože? to říkám o zelené? Jo!)

    OdpovědětVymazat