úterý 4. října 2011

Misa - Genie In This Bottle

Jemně levandulový lak s růžovým shimmerem. Je hodně nenápadný, ani na sluníčku toho nějak moc neukáže. Hůř kryje, musela jsem dát 3 vrstvy, ale s lakováním nebyl žádný problém, naopak se nanášel krásně. Nicméně se mi tahle světlá barva a ještě ke všemu do fialova prostě moc nelíbí :)
Vlastně celá Misa kolekce Wishes se mi podle fotek na netu nezamlouvala a tak děkuju Day, že jsem si ho mohla vyzkoušet a potvrdit si, že to není nic pro mě.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


8 komentářů:

  1. Vypadá docela elegantně, ale chápu tě, já bych ho na sobě asi dlouho nesnesla... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je nádherný! Mám ten lak na wishlistu už dlouho :(

    OdpovědětVymazat
  3. je to taková ta barva, jak nevím, co si o ní myslet..

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se teda líbí strašně moc! Ale já ho mám už dlouho mezi nevyzkoušenýma...

    OdpovědětVymazat
  5. Mě si taky nepomohla, furt se mi líbí, chjo chjo...

    OdpovědětVymazat
  6. Kyky: Já to tak tak vydržela na to focení :D

    Markétka: Mně se zdá nudnej.

    Borůvka, viennettka, Dejnička: A co se vám na něm líbí? Vždyť je takovej... nijakej :D

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, ale je nijakej s tajemným kouzlem:-D

    OdpovědětVymazat