čtvrtek 6. října 2011

OPI - Love Is a Racket

Zářivý rajčatově červený lak s růžovými (a červenými?) šupinkami. Docela špatně se fotil, šupinky skoro nejsou vidět. Je moc pěkný, dobře se lakuje, ale hůř kryje.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Ve stínu:


Denní světlo s bleskem:


7 komentářů:

  1. Barvička je nádherná!!! Ale 3 vrstvy? To by mně netrpělivé v životě neuschlo bez poškození :-D
    Ale ta BARVA!!!! Mňam!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně kryl dobře, měla jsem jen dvě vrstvy :-) Vypadá na tobě moc pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Johoojohohooo, už ho taky mám a doufám, že mi bude slušet minimálně tak jako tobě;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá úžasně, trochu mi připomíná Rimmel Hot Gossip, akorát že v tom je daleko méně shimmeru... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Shaki: Ty 3 vrstvy jsou asi jen mojí nešikovností, ale jinak schne v pohodě a kor když dáš rychleschnoucí nadlak ;)

    viennettka: No tak jo, jsem levá :D A dík!

    Dejnička: Děkuju, je pěknej. Je vlastně jedinej, kterej jsem si z posledních kolekcí objednala.

    Kyky, Noogeta: Myslim, že by ve sbírce neměl chybět :)

    Sminkan: Thank you, it's very nice!

    OdpovědětVymazat