sobota 22. října 2011

SpaRitual - Greenhouse

Mám pocit, že poslední dobou se oblíbenost laku odráží v počtu fotek na blogu, tudíž dneska to bude opravdu krasavec :)
SpaRitual Greenhouse je jedním ze dvou laků z limitované kolekce Love Your Planet. Druhý je Earth Matters, který mimochodem nemám, ale moc ho chci, tak kdyby někdo o nějakém volném věděl... pěkně prosím!

Greenhouse je tedy světle zelený s opravdu neskromným počtem zlatých pidi šupinek. Díky tomu je opravdu výrazný a nepřehlédnutelný. Na sluníčku je to kategorie "teď se dívám na nehty a naprosto nic mě od toho nevyruší!" Podle mě je to moc optimistická a veselá barva, asi bych jí šoupla spíš do kategorie jarních, protože připomíná mi čerstvou jarní travičku, na kterou svítí zlaté sluníčko.
Lakuje se sice krásně, bohužel jedno malé ale na závěr - nekryje, dávala jsem 4 (ovšem tenké) vrstvy a bylo to skoro málo.

4 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:





Ve stínu:



Denní světlo s bleskem:


7 komentářů:

  1. Škoda toho krytí, protože vypadá vážně úžasně...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď jsem chtěla napsat úplně stejnou větu jako Kyky, škoda toho krytí... :D Ale vypadá líp, než jsem čekala!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem je chtěla oba! Hlavně tenhle teda, slintám po všem, co je aspoň vzdáleně podobné mému vysněnému OPI Creme De Menthe.

    OdpovědětVymazat
  4. Oi Mina, lindo esmalte!
    =*

    OdpovědětVymazat
  5. Kyky, sonidlo: Mně se teda tak líbí, že mi to nekrytí nevadí ;)

    viennettka: No jo, Creme de Menthe bych taky chtěla... ale když jsem tenhle kupovala, tak mě ta "podoba" teda nenapadla :)

    Bruna Luiza: Thank you! I love green :)

    Sminkan: Thanks, pretty and sparkling :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, uz dlhsie sledujem tvoj blog a mam ho velmi rada. A prave dnes som si zalozila svoj vlastny!
    Dufam, ze ti nevadi, ze som vo svojom poste o blogoch ktore nasledujem, spomenula tvoj a takisto tam
    nechala aj link.
    Budem rada, ak sa aj ty mrknes na moj blog, zatal tam vela nie je, ved dnes je moj prvy den :)

    Lucia http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat