neděle 27. listopadu 2011

BB Couture - Sex on the Beach

Oranžovočervená želatinka se zlato-barevnými mini třpytkami. Jako velký fanoušek BB Couture jsem se na něj těšila, je sice fajn, ale popravdě mě moc neoslnil. Řekla bych, že ve skutečnosti není zas až tak výrazný jako na fotkách. BB C. určitě umí zajímavější a unikátnější barvy. Lakování bez problémů, ale ani ve 3 vrstvách nekryje a nehty prosvítají. Za zapůjčení děkuji Dejničce.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


14 komentářů:

  1. Bohužel jsem z něj měla stejné pocity:-(

    OdpovědětVymazat
  2. ale holky... nechte toho nebo vás uslyší! mně se náhodou líbí, připomíná mi opi red dazzle, kterej nemám a chci.

    OdpovědětVymazat
  3. Dejnička: No, jako ujde...

    anniething: Opi Red Dazzle je podle fotek asi 15236974x hezčí!

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda teda že lepšie nekryje..ja som ten lenivec čo očakáva po jednej vrstvy krásne-plné krytie :-)
    ..názov mu dosť sedí!.. zladiť ho na leto s takým istým rúžom, noo to by bylo pekne..

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful! I love how this polish looks on you =)

    OdpovědětVymazat
  6. A little bit of summer in the middle of winter! lovely!

    OdpovědětVymazat
  7. taky vianocny:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Gorgeous! I need so many BB Coutures..

    OdpovědětVymazat
  9. je vazne krasny:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě, jakožto lakovacího antitalenta je naprosto nepochopitelné, jak si může někdo tak krásně nalakovat nehty :-) Nikde žádné přetahy, fleky, nic. Třeba se to jednou taky naučím :-) Jo a dostala mě ta "lesní zeleň": http://www.minaandanailpolish.com/2011/10/bb-couture-bonnie.html ... moc pěkná barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Bebe: Přiznám se bez mučení, že já se to lakování ještě snažím dočišťovat štětečkem, protože mám dny, kdy to vypadá příšerně (jak kdybych si lakovala nehty poprvý :D). Jo a Bonnie je fakt úžasnej!!

    Děkuju všem za komentáře!
    Thanks for your comments!

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely color that reminds me of summer!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Ti to slusi! Ja takove krasne barvicky mohu maximalne na nohy :-(.

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá jako jahody :))

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat