středa 23. listopadu 2011

CND - Perfectly Bare

Děkuji Day za to, že jsem našla perfektní nude lak! Teď ještě sehnat vlastní... (už se něco rýsuje a nevím, jestli do zveřejnění postu bude dokonáno :)
Barva je trošku do meruňkova, lak je hodně dobře pigmantovaný, stačí 2 vrstvy, byl trochu hustější konzistence.
Po nalakování jsem měla pocit jako při čerstvě nanašeném makeupu, všechno je dokonale sjednocené a hlaďoučké. Dělá perfektní dojem upravených nehtů, ale na druhou stranu není úplně nenápadný.

2 vrstvy bez nadlaku:

Denní světlo:


Na sluníčku:

Denní světlo s bleskem:


6 komentářů:

  1. Písni mejlíka jak moc se ti to rýsuje, já ho mám, ale ještě nevyzkoušenej a nejsem si jistá, jestli se mi bude i na mě líbit tak jako na vašich fotkách, takže bych to zkoušení třeba urychlila a pak by mohl putovat k tobě...

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada uplne uzasne a slusi ti ;) snad sef ti zadari a sezenes ho.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sedí ti perfektně, prstíky na druhé fotce jsou jako od panenky Barbie ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevim, hustší říkáš...toho se bojím...
    Každopádně ale barva dokonalá, úžasně hladce nalakováno, nehty fakt jak od panenky...

    OdpovědětVymazat
  5. Simona: Yes, it is :)

    Dejnička: viz email :)

    Kyky: Děkuju, už je zakoupen, teď ještě, aby ke mně brzo doputoval :)

    sonidlo: chichi, děkuju!

    Dashulka: Nebylo to nic tragickýho, kapička thinneru by to určo spravila, ale tenhle byl Dajánky, tak jsem se neodvážila. Určitě do něj jdi! A děkuju moc za pochvalu!!

    OdpovědětVymazat