sobota 19. listopadu 2011

Glitter Gal - Marine Blue

Mám moc ráda barevně neobvyklejší holografické laky a tenhle kousek je trefa do černého - tedy modrého. Krásný holografický efekt i samotná elektrická modrá zaručuje efekt nepřehlédnutelnosti. Lakuje se luxusně a perfektně kryje. Rozhodně doporučuji!

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Ve stínu:


Denní světlo s bleskem:


11 komentářů:

  1. Tak ten je moc hezký a fotky ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oi Mina querida tudo bem?
    saudades de vc!! não deu para escrever antes pois está bem corrido aqui para mim no meu trabalho e na faculdade.
    este esmalte é lindo, eu tenho ele :)
    ele tem um brilho incrível!!!
    Hoje vou tirar fotos de uma make que pretendo fazer e depois te mando, ok?!
    Um ótimo fim de semana
    beijos

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám, ale lakovat budu asi až příští léto :-D

    OdpovědětVymazat
  4. sonidlo: Děkuji za pochvalu!

    Bruna Luiza: Thank you my sweet! I'm looking forward to your photos!!

    Lynn: I agree ;)

    viennettka: Příští léto?? Tak to je fakt drsný :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká barvička :) Pár modrých doma mám ale bez třpytek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně moc hezký. Líbí se mi ty jemné třpytečky. Fotky na sluníčku jsou dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  7. je krásny!
    Inak pozyvam ta na super predvianocnu giveaway kde sa hra o tasku plnu darcekov! Zapojit sa mozes tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/11/second-international-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. No a co mám jako dělat? Laků je moc, času na lakování málo, sluníčko žádný... :-D

    OdpovědětVymazat
  9. no tak to je ovšem velká paráda:-))!! moc se mi libi, moc ti sluší:-)!!
    fakt krasny:-)

    OdpovědětVymazat