čtvrtek 29. prosince 2011

Hard Candy - Sky

Dlouho jsem nepřispívala, za což se omlouvám. A bohužel stejně nevím, jak to bude v budoucnu pokračovat, snad se všechno vrátí do starých kolejí.

Ale raději už k laku. Po tomhle jsem toužila dost dlouho, mám hodně ráda světle modrou a ještě ten jemňounkej modrej shimmer ho dělá ještě krásnější. Jenže se dost blbě shání, vlastně já vím jen o eBay, kde jsem ho nakonec za dost neslušnou cenu vzala (jo, tak hodně jsem ho chtěla). A je hodně podobný (ne-li dupe) Chanelu Riva.
Pamatuju se, že se lakoval trochu hůř, bylo potřeba 3 vrstvy, navíc to bylo dost narychlo, protože jsem potřebovala chytit sluníčko, které zapadalo neuvěřitelnou rychlostí, takže to není nic moc.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:

A s (kýčovitým) prstýnkem, který je součástí lahvičky :)

10 komentářů:

  1. Juuu ten je, ale mně by neslušel.

    OdpovědětVymazat
  2. ten se mi líbí! na těch fotkách nahoře vypadá trochu jako sag harbor, jedině netmavej modrej co sem si nechala. jako letní vzduch nebo tak.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásnej, za ten bych asi taky byla ochotná dát nějakou neslušnou cenu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. JE moc krásný, tobě ty nebesky modré moc sluší! A víčko též.

    OdpovědětVymazat
  5. Ač jsem překvapena, tak se mi moc líbí :) A tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnej! A to ty modrý normálně nijak zvlášť neprožívám :)

    OdpovědětVymazat
  7. I'm so happy to see you back Mina! I hope everything is allright and 2012 will be a good year for you :)
    Where did you buy Hard Candy? Ebay?

    OdpovědětVymazat
  8. anniething: Sag Harbor se mi zdá trochu víc do šediva, ale i tak je krásnej a už hledám nějakej podobnej!

    viennettka: chichi, ale co se dá dělat, když je tak krásnej, že jo!

    Day, Markett: Děkuju!

    Simona: Thank you! I hope 2012 will be better too because 2011 is terrible!
    Yes, I bought it on eBay but it was very expensive *oops* ;)

    Děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat