sobota 31. prosince 2011

OPI - I Eat Mainely Lobster

Přednastavila jsem pár příspěvků se staršími fotkami, takže se tu chviličku budou objevovat pravidelné příspěvky.


Zářivě korálový lak se zlatým shimmerem, který mu dodává šťávu :) Hezky se lakuje a je slušivý. Za půjčení děkuju Day, ale zatím váhám s vlastním exemplářem, není to totiž nějak extra originální kousek, ale pokud podobný nevlastníte, určitě doporučuji.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


5 komentářů:

  1. Mne sa páči, podobné farby až tak nemusím, ale tento je naozaj pekný! Asi to bude tým krásnym shimmerom.

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hm hm, ten bych asi chtěla, už jsem jej okukovala dříve!

    OdpovědětVymazat
  3. What a gorgeous colour, it's so unique - I've never seen anything like it. Love it! :) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbil, než jsem si ho přeložila, pak už o něco méně:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Lucia: jo, ten shimmer té oranžové hodně pomáhá ;)

    Veronica: jestli se ti líbí, tak do něj určitě jdi. Je moc fajn!

    Summer: i dont think its unique but very pretty ;)

    Dejnicka: haha, no někdy je lepší to nepřekládat.

    OdpovědětVymazat