čtvrtek 12. ledna 2012

BB Couture - Jealousy

Takže tuhle barvu popsat mi dá dost zabrat, možná to radši ani nečtete a přejděte se rovnou kochat obrázkama.  
Já vidím tmavý šedohnědý základ se zelenými a stříbrnými pidi třpytkami plus jakýsi růžový (?) shimmer. Může být? Tohle se BB Couture děsně povedlo a je to nádherná, originální barva. Můj hodně veliký favorit!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


9 komentářů:

  1. Absolutně nepopsatelný. Doslova. :)
    A moc pěkný jako bonus. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé! Mohl by putovat na seznam na příští půjčení, pěkně prosím? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jáj, barva úžasná, ale někde jsem to teď četla na nějakým blogu nebo diskuzi, s čímž naprosto souhlasím - BB má strašně škaredý lahvičky a to mě dost odrazuje od koupi....přitom by mi to mohlo bejt jedno, že? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ty lahvičky naopak hodně líbí, akorát mě naštvalo, že ty nový mají černý víčka místo modrých a vůbec se to k tomu nehodí a už to není ono :D Ale ty barvy jsou originální, takže to zas tak neřeším ;)

      Vymazat