sobota 28. ledna 2012

Butter London - La Moss

Můj první Butter London, který jsem získala od Nuf. Jsem za to moc ráda, protože je podle mě hodně podobný Essie Wicked, který jsem měla zapůjčený a moc se mi zalíbil. Takže tohle je (možná dočasná) náhražka :)

Je to též vampy krémovoželatinka (želé je míň než u Essie, tenhle i lépe kryje), řekla bych, že má v sobě taky trochu hnědé, ale tak akorát málo. S lakováním jsem neměla žádné problémy.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


9 komentářů:

  1. Tohle jsou přesně moje barvy, úžasné!
    Vážně možná i lépe vypadající, než Wicked. :)

    OdpovědětVymazat
  2. This looks amazing on you! I don't know if I've already told you this, but I love the shape of your nails

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful, I love all these vampy shades :D

    OdpovědětVymazat
  4. Potřebuju půjčit..škemry škemry..:-*

    OdpovědětVymazat
  5. kraaaaasne krvavy, dramaticky a superleskly, naaadhera!!!!

    OdpovědětVymazat