pondělí 30. ledna 2012

Chanel - Mistral

Světle růžový lak se zlatostříbrnými mini třpytkami. Líbí se mi, je to opravdu jemná, sladká a slušivá barva. Bohužel ty třpytečky jsou mnohem více vidět v lahvičce než na nehtech. Lakuje se docela obstojně, hůř kryje. 

Hlavní myšlenka, resp. dotaz, tohoto příspěvku je, že tenhle kousek mám z eBay, od prodejce, který má 100% hodnocení (celkem 280) v aukci za necelých 14 liber (aukce začínala na 8), ale prodejce je z Dánska. Tím chci jen říct, že vlastně nevím, jestli je to originál nebo ne. Porovnávala jsem ho teda s originálem ze Sephory a zdá se být stejný, ale stejně si prostě nejsem jistá. Tudíž uvítám každé vaše upozornění :)

3 vrstvy bez nadlaku

Na sluníčku:



pokus o vyfocení pidiglittrů v lahvičce

Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


20 komentářů:

  1. Ta barva je nádherná:-) A jak ti dlouho vydrží? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně drží všechny laky tak den dva, mám dost nekvalitní nehty :(

      Vymazat
  2. Vypadá nádherně....s tím originálem neporadím :-(

    OdpovědětVymazat
  3. A proč si nejsi jistá? A vůbec, ony už se falšují i Chanel laky?:-o

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se nebála, podle mě je to origo...jen jsi vychytala v aukci dobrou cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, já si říkala, jestli se ozveš, beru tě za odborníka :) Takže můžu mít konečně klidný spánek :D

      Vymazat
    2. No odborník v žádným případě nejsem, ale ještě jsem osobně neviděla fake chanela v konkrétním odstínu, aby se tak "podobal" originálu....

      Jinak nevím nevím, ani nad tou bublinou s OPI....mě přišlo, že nejvíce se o fake OPI mluvilo v době, kdy OPI zuřilo, že eshopy prodávají jejich laky za menší ceny a zakazovali to...jen aby to nebylo spíš nějaký lobby :). Já mám většinu OPI právě z ebay a nemám důvod pochybovat o jejich originalitě....aby napodobili tak přesně tu barvu, to by to snad muselo pocházet z jedné fabriky..??

      Vymazat
    3. Já mám taky většinu z eBay, u těch shopů, co je prodávají ve velkým bych se nebála, ale taky se mi jednou do ruky dostal jeden fake Opi od prodejce, který jich měl v nabídce jen pár, takhle to bylo myšleno.

      Vymazat
  5. Och, ach, och. Nádhernej. Tohle je přesně lak, co bych si koupila taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný, ale aby mě JO chytl za srdíčko, tak by musel být asi jako v lahvičce na slunci...aby víc vykukovaly ty glitříky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevypadá špatně, ale jak říká Borůvka, chytil by mě daleko víc, kdyby byl jako v lahvičce, protože to je fakt nádhera. Takhle je to pro mě další růžová, na kterou se hezky kouká, ale nikdy bych to nenalakovala, protože je to prostě růžová. :)
    A rozhodně gratuluji k tak výhodné aukci... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ako si napísala..sladká ružová :-)
    Ja s tým ebayom ozaj v poslednej dobe neviem..čo sa týka kozmetiky sa ho bojím stále viac a viac :D

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Podle mě vypadá naprosto originálně. Mám ho taky, tak můžeme někdy porovnat ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je nádherný!!! Ja bohužel koupila fake OPI alice in wonderland ... ani se neptej za jaky prachy... taky se tedy bojím nakupovat tyhle ty dražší laky na e-bay...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale veď ten alice je krásny čo máš ....no inak k tomuto laku poviem len ....zamilovala som pod druhý krát vo svojom živote ( po prvýkrát do Johnnyho :)

      Vymazat
    2. Tak to se ten Chanel má, musí to být láska jako trám :)

      Vymazat