čtvrtek 26. ledna 2012

Color Club - Fame & Fortune

Červenorůžová průhledná želatinka se stříbrnými holografickými různotvarými velikými i menšími glittry. Docela dost neobvyklý právě díky glittrům, další, který se mi líbil na první pokuk :) Lakuje se kupodivu docela příjemně, sice glittry trochu zlobí, ale spíš jen v první vrstvě, pak už se uchytávají obstojně. Nevýhodou může být samozřejmě dost hrubý povrch, který je třeba doladit více vrstvami nadlaku, a tím pádem je takový plastický a dělá to samozřejmě tlustější nehty.

3 vrstvy s 2 vrstvami nadlaku Nfu Oh Ultra Shine

Na sluníčku:




Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


5 komentářů:

  1. Uznávám, že má své kouzlo, ale pro mě by byl už moc hrubý a plastický. Nezadrával se a neoloupávaly se ty šupinky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chceš slyšet pravdu? Měla jsem ho zatím jen na focení, myslím ale, že zadrhávání se dá vyrovnat tlustovrstvou nadlaku, ovšem to odlupování nevím :(

      Vymazat
  2. Já nemám žádný se šupinkama,ale moc bych chtěla, nemám ale ráda hrubý povrch, takže to mě trošku odrazuje....mimochodem, docela bych ráda viděla jednou lak, který by tobě neslušel, na tobě vypadají všechny tak skvěle, že mám chut si každý koupit :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och děkuji!! U těhle hrubých povrchů je právě nevýhoda toho, že je často nutný vrstvit i nadlak, což odrazuje, takže tě chápu. Ale já myslím, že jeden na zkušenou je potřeba mít ;)

      Vymazat
  3. Na mě jsou ty kousky nějak moc velké, ale věřím, že z větší dálky (ne jako z kilometru, ale ani ne na makro, prostě běžná vzdálenost mezi lidmi :-D) musí vypadat moc pěkně.

    OdpovědětVymazat