pondělí 16. ledna 2012

Essence - True Love

Trošku pozdě, ale přece, ještě vás čekají modrej a černej, ale nějak jsem to nestíhala nafotit, no tak aspoň pro připomenutí.


Ani nevím, proč jsem si ho koupila, na tyhle barvy nejsem, asi proto, že to bylo levné a byla to limitka :) Vínová barva s růžovostříbrným shimmerem, která nakonec nebyla tak špatná a docela jsem ji ráda nosila. Dobře se lakoval, fajnová pigmentace.


2 vrstvy s nadlakem: 


Na sluníčku:




Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


9 komentářů:

  1. Jsem z něj pryč, strašně moc hezký lak. Nejradši bych si u těchto limitkových laků koupila ještě několik flaštiček do zásoby:):D

    OdpovědětVymazat
  2. krásne si ho pofotila!
    mne len vadí je slabučká výdrž, nič iné :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. This is my absolute favourite from this TE :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nějak proto jsem si ho koupila taky:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak musím říct, že ti strašně sluší!
    Jediné, co mi u téhle řady vadí, je, že mi přijde, že top coat totálně zabíjí shimmer... Nepřijde ti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Abych pravdu řekla, tak se mi nezdálo, že by byl s nadlakem nějakej horší.

      Vymazat
  6. Taky mám :) jsem z něj nadšená,protože fialová a růžová to jsou moje barvy.

    OdpovědětVymazat
  7. cože! tak ten je nádherný ten si musím koupit! doufám že u nás bude:)

    OdpovědětVymazat