úterý 24. ledna 2012

Essie - Smooth Sailing

Základní barva je středně modrá se stříbrnými malými šupinkami, ale při určitém úhlu světla jsou vidět i fialové a tyrkysové. Moc povedená kombinace, navíc se příjemně lakuje.

3 vrstvy bez nadlaku

Na sluníčku:




Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


10 komentářů:

  1. Krásná barvička. Ne úplně podle mého vkusu, ale takhle se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  2. úžasná! Po té pokukuju už dlouho, problém u mě je, že modrý laky miluju, ale moc je pak nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na to, že modrou nemusím, tak tahle je povedená a moc ti sluší;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kurňa, ten je supr! :) Musím ti říct, že jsem nad ním slintala přes mobil celou němčinu! :D
    A sedí ti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. úžasná barvička! moc se mi líbí. takovýhle já můžu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Základní barva je středně modrá se stříbrnými malými šupinkami, ale při určitém úhlu světla jsou vidět i fialové a tyrkysové. Moc povedená kombinace, navíc se příjemně lakuje.

    OdpovědětVymazat