pondělí 2. ledna 2012

Essie - Wicked

Perfektní vampy kousek. Řekla bych, že má jelly konzistenci, je to tmavě rudá s trochou hnědé, ale ne moc, a proto jsem z něj naprosto paf! Lakuje se bez problémů.

Za zapůjčení děkuju Dejničce!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


13 komentářů:

  1. Páni páni páni....ten je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, mě by iritovaly ty díry! :-D Nic pro mě, ale tobě hodně sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Péťo, ty jsi šťoura!:-D
    Mirko, moc ti sluší! A já ani nevím, že jsem ti ho půjčovala:-DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Jaké díry, je to prostě klasické želíčko! A moc ti sluší a děsně se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful vampy shade! Just lovely :)

    OdpovědětVymazat
  6. viennettka: viz komentář Day a Dejničky ;)

    Dejnička: Z těch půjčených je to jasný favorit, ale zatím jsem ho nahradila tím Butter London La Moss, jsou si hodně podobný.

    Day: Děkuju!

    Shaki, Kyky: jj :D

    Elsa: I agree, love this color!

    Mmch máme opět rozbitý počítač, takže budu v komentování omezená, protože to píšu z mobilu, což mi trvá už asi půl hodiny a je to voser!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé bezva! Zrovna mi dochází OPI - Black cherry chutney a tohle by mohla být jeho náhrada :) Je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já to nemyslela nijak zle, ale i želíčko se dá nalakovat bez děr, obzvlášť takhle tmavé ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Na tvych fotkach vypada skvele, ale divala jsem se i jinde a tam vypada nezajimave... nemuzu se rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat