středa 18. ledna 2012

Kiko - 349

Značku Kiko jste určitě už na českých kosmetických blozích zaznamenaly, poslední dobou se docela často objevovala. Já jsem k ní přišla spíš náhodou, byl to dárek od Simony, která mi napsala, že je to italská značka, což jsem vůbec nevěděla, ač jsem na ní dávno před tím na zahraničních blozích narazila. Mám jen tehnle jeden lak, ale podle fotek a recenzí bych ráda vyzkoušela i kosmetiku, tak doufám, že se třeba dostanu do zahraničí nebo že přijde i do ČR :)

Lak samotný mi hodně připomíná OPI Stranger Tides - zelenošedá, řekla bych, že tento je víc do zelena. Nelakoval se úplně nejlíp, ale dalo se to.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


5 komentářů:

  1. It looks great on you Mina!!!!!!! Did you like the brand? I think Kiko has great creme finish! If you want more in a swap I'd gladly take some more Gabriella Salvete!! Just drop me a line :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, I like this shade of green :) This brand surprised me ;) I'm writing you an email...

      Vymazat
  2. Túto značku nepoznám..farba vyzerá veľmi jemne a elegantne :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Brva vypadá dobře, nicméně není to kousek, který by mi slušel...
    Ale tobš, řekla bych, takovéhle barvy sedí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si úplně jistá, že mi sluší, ale mám takovýhle typ barvy ráda :)

      Vymazat