pondělí 9. ledna 2012

OPI - Nicky Minaj

Z posledních kolekcí mě většina laků nějak extra nenadchla. Mám teď totiž nějako úchylku nebo co, že se vyhýbám kolekcím Opi, China Glaze atd. a radši mám neobvyklé a méně známe (a hlavně do ČR hůř dostupné) značky. 
Tentokrát tak trochu výjimka, protože z nové Opi kolekce z celkových 6 laků mě zaujaly hned 3. Ukážu vám je rovnou všechny, ať je to hezky pohromadě.

Pink Friday
Žvejkačková světle růžová, takovej slaďounkej, moc se mi líbil už od prvních fotek a taky žádnou takhle růžovou zatím nemám. Trochu hůř kryje, ale jinak pohoda.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:



Did It On 'Em
"Moje" zelená, přesně tuhle mám ráda, vlastně žlutozelená, podle swatchů jsem myslela, že bude skoro do neonova, ale není, ovšem stejně je dost nápadná ;) Taky trochu hůř kryje.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:



Save Me
Ten mě vyloženě chytil za srdce! Stříbrné glittry a různobarevné holografické čárky (nebo jak to nazvat). V lahvičce je naprosto úžasný, tzv. koukací lak, co se hodí někam na výstavku pro pozvednutí nálady :D Lakuje se teda trochu hůř, ty čárky většinou přečnívají přes nehet, tak je třeba je zkrotit. Ale jinak je docela krycí - viz fotky.

3 vrstvy s 2 vrstvami Nfu Oh Ultra Shine topcoat:

Na sluníčku:


Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:




1 vrstva Save Me přes Pink Friday a 1 vrstva nadlaku Nfu Oh Ultra Shine


Na sluníčku:






Denní světlo:




1 vrstva Save Me přes Did It On 'Em a 1 vrstva nadlaku Nfu Oh Ultra Shine

Na sluníčku:






Denní světlo:




2 vrstvy Save Me přes Essence Icy Princess a 1 vrstva nadlaku Nfu Oh Ultra Shine
Tahle kombinace se mi líbí nejvíc, na sluníčku je naprosto oslňující!!

Na sluníčku:






Denní světlo:






1 vrstva Save Me přes krémový černý Claire's a 1 vrstva nadlaku Nfu Oh Ultra Shine

Na sluníčku:






Denní světlo:

10 komentářů:

  1. Tak na tuhle kolekci jsem byla docela zvědavá, ale z těch tří mě za srdíčko nechytil ani jeden.
    Ale na tobee se mi líbí nejvíc ten růžový! :)

    OdpovědětVymazat
  2. I'm drooling over the pink polish, it's such a lovely shade and I need it! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Růžový i zelený na mě udělali dojem :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta poslední kombinace... ooochaaachaaachooochoch. vypadá to jak vesmír plný padajících komet a svištících enterprise.

    OdpovědětVymazat
  5. wonderfuuuulllll....dear Mina, I love your nailpolishes =)
    kisses!!!
    Bruna

    OdpovědětVymazat
  6. Tak pro mě by nebyl ani jeden, ale tobě tedy pristanú bejby! A Save me přes černej to je bomba bombastická!

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké, nicméně z ničeho jsem nesedla na svůj kobylí zadeček :) Máš podezřele hezké nehty...to dělají ty barvy nebo je jinak piluješ nebo prostě jen rosteš víc a víc do krásy? ;o)

    OdpovědětVymazat
  8. ježiši s tou černou je to nádherný! a ten první žvejkačkovej, já tyhle barvy můžu, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta růžová mě chytla za srdce!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Elsa P.: The pink one is so sweet ;)

    trb: Hezky řečeno, chtěla bych mít v popisování takovou fantazii jako ty!

    Bruna: Thank you :)

    Dejnička: Děkuji za pochvalu :)

    Borůvka: Dík, já teď akorát zápasim se suchýma kůžičkama, to mě štve. Myslim, že tohle je spíš tím rovným zapilováním, protože jinak je mám dost nekvalitní, a ty barvičky jim taky určitě přidaly :)

    lovelyhair: jj, se žvejkama jsem na tom stejně :)

    Děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat