pátek 6. ledna 2012

OPI - William Tell Me About OPI

Tmavý vampy krémík, zdá se mi,že jde docela dost do hněda, takže se mi zas až tolik nelíbí, protože se nějak nemůžu skamarádit s hnědou na nehtech, ač si myslím, že mi docela sluší. Nic víc mu ovšem nemůžu vytknout, lakuje se parádně. 

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


5 komentářů:

  1. Jůůů, ten je tvůj? Jestli jo, hádej co?:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je dokonalej. A víš co? Jedna známá mi ho po Vánocích nabízela a lituju, že sem po něm nehmátla... :D
    Sluší ti. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. JE hezký, ale... Pro mě by musel být buď více hnědý nebo více červený/vínový ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Dejnička: Je půjčený od Dajánky.

    Kyky: Mě zas až tak nebere, ale špatnej není, to ne :)

    Borůvka: Já bych radši hlasovala pro víc červený/vínový ;)

    OdpovědětVymazat
  5. pokud bych si měla vybrat mezi tímhle vampy lakem a Essie Wicked, tak si vyberu Essie. ta se mi líbí o hodně víc. tenhle lak je na mě taky moc hnědý a to hnědou jinak nosím hodně :-)

    OdpovědětVymazat