středa 4. ledna 2012

Sephora - Modern

Nejdřív musím ospravedlnit nákup fialového laku, protože fialovou nemám ráda :) Takže první odstavec můžete klidně přeskočit. To bylo tak... kdysy dávno u nás v Sephoře měli pár laků ve výprodeji za 60,- Kč a ještě na to byla akce 2+1 a na ten +1 zbývaly ještě příšernější barvy než je tato fialová, takže musela padnout volba na něj, protože zadarmo ho tam prostě nenechám, že! :)

Nejsou s ním žádné problémy, lakuje se dobře, vyhovuje mi štěteček i držátko štetečku. Barva je prostě tmavě fialové s modrým a tmavě růžovým shimmerem, který je na sluníčku slušně viditelný.

A ještě malá poznámka k lakům Sephora, fakt mě štve, že jsou ty pidi lahvičky tak drahý, protože výběr barev je docela slušnej, ale za základní cenu je prostě nekoupím.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


13 komentářů:

  1. Začínáš mě pěkně štvát!!!! Poslední dobou hezčí a hezčí laky. Já fialovou totiž můžu a tenhle je nádherný!!!! Ach jo :-D
    A máš pravdu...za plnou cenu si ho také ze Sephory neodnesu :-(

    OdpovědětVymazat
  2. U mě je to naopak. Fialová je moje barva. Tenhle lak je krásný. Mám podobný od Rimmel.
    Můžu se zeptat, kolik je ta základní cena v Sephoře? Nemám totiž přehled.

    OdpovědětVymazat
  3. Shaki: Pardon :D Já za to nemůžu, že se ti líbí fialová :D

    Lola: 160 Kč za 5 ml (!) Možná tak za poloviční cenu bych se nechala přemluvit.

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful! I'm just disappointed that these polishes are so expensive, at least here in Italy :(

    OdpovědětVymazat
  5. Fialová není moje barva, ale tahle nevypadá špatně, přijde mi, že je docela do modra, ne?
    Jo, Sephorácký laky jsou příšerně předražený, rozhodně další koupi neplánuju, možná tak až bude nějaká akce, nebo tak něco, ale ten štěteček! <3

    OdpovědětVymazat
  6. fialová je moje barva a tento lak je krásný...

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to s fialovou tak nějak stejně a tahle neni tak hnusná;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Podle mě je nádhernej, takovej tajemnej! ejejej :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásna modrá! tajomná, luxusná.. ;) takýto hladám už dlhšie..nevieš o nejakom tomuto podobnom? sephoru tu totiz nemame :-/

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  10. Co to povídáš :D, vždyt je nádhernej, tohle je přesně moje oblíbená barva!Takovou sháním už sto let.....

    OdpovědětVymazat
  11. Elsa P.: These are very expensive in the Czech republic, too! :(

    Kyky: Jde do modra dík modrýmu shimmeru, ale ta fialová samozřejmě převažuje :)

    Dejnička: No jako přežít se to dá, ale nesmím koukat na nehty :D

    viennettka: Myslela jsem si, že se ti bude líbit!

    Čajová: Tak bohužel o podobném nevím, vzhledem k tomu, že takovýmto barvám se normálně vyhýbám :)

    OdpovědětVymazat
  12. 160kč za 5ml je teda fakt masakr. taky bych do toho nešla.

    OdpovědětVymazat
  13. Mino, tahle je dokonala, tu si budu muset na podzim poridit.

    OdpovědětVymazat