neděle 8. ledna 2012

Srovnání fialových/Purple comparison

Srovnání mé neoblíbené barvy - fialové - laky v shimmer verzi. Za sebe musím říct, že u mě vede Milani :)

Všechny ve 3 vrstvách bez nadlaku:

Na sluníčku:
1. OPI - Ink
2. Sally Hansen - Purple Pizzazz
4. Orly - Out of This World



Denní světlo:


S bleskem:

A nakonec lahvičky:

8 komentářů:

  1. já osobně fialovou miluju, takže tvoje dnešní srovnání mě velice potěšilo :) Nejvíc se mi líbí asi Milani

    OdpovědětVymazat
  2. Já na fialovou taky nejsem, ale když už, tak tmavou. Takže u mě vede Orly.

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu si pomoct, ale mě to přijde jako modrý laky s trošku fialovým odleskem, a to jinak fialovou miluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. beautifullllllllllllllll....I love Milani :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju fialovou. A u mě taky vede Orly z tvého výběru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš recht, Milani je nejzajímavější, ale Orly mu šlape na paty.

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, och, ich... Ten trojec je oci-pribijejici!! Wow! Chtela bych mit kule na to, nosit kterykoliv z nich... Nebo si je koupit na koukani a lakovat tajne :)
    srovnani bomba, vic jich, clovek pak tolik necumi, co mu vyleze z lahvicky, ktera se tvarila snove :) diky diky... Jdu premejslet, k cemu bych Milano potrebovala. Ze by...? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za komentáře!

    lenda: Možná, že to zkreslují fotky nebo nastavení monitoru a nebo modrý shimmer/třpytky v některých odstínech :)

    Dejnička: Asi tak :)

    anonymní: Proč lakovat tajně? Já myslím, že takováhle výrazná se bude hodit k nějakými tlumenějšímu oblečení, aby pěkně na drápkách vynikla a nikdo jí nepřehlídnul :)

    OdpovědětVymazat