pátek 20. ledna 2012

Zoya - Nidhi

Zářívá červená se zlatými mini šupinkami. Je hodně výrazný, dobře kryje, lakuje se naprosto bez problémů. Moc se mi líbí a ráda si pořídím i vlastní kousek. Za půjčení děkuju Dejničce!

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:



Denní světlo s bleskem:



7 komentářů:

  1. Taky jsem si pořídila vlastní na základě půjčení od Dejničky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák zcestovalej:-D Ale je nádhernej, to jo!

    OdpovědětVymazat
  3. mmm tak ten se mi líbí:-).
    nic podobného nemám, přijde mi to originální.
    Pěkné:-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja nejako trblietky v lakoch nemusím. Ale veľa babám sa to páči, takže prečo nie?! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tahle Zoya mi vážně bere dech...

    OdpovědětVymazat
  6. škoda těch zlatých šupinek v něm. a nebo že by mě z averze na zlato vyléčil? :-) čím dýl na něj koukám, tím víc se mi začíná líbit :-D

    OdpovědětVymazat