neděle 5. února 2012

Risque - Besouro

Nejprve je třeba ve zkratce objasnit, jak jsem se k tomuto laku (a dalším, které budou následovat) dostala. Risque je brazilská značka, pro nás normálně nesehnatelná (teda nezkoumala jsem eBay apod., ale předpokládám to). Já jsem ho dostala od mojí nové úžasné brazilské kamarádky Bruny Luizy, která se kdysi stala výherkyní mojí giveaway. My jsme si pak začaly psát emaily a posílat fotky a pak jsme si slíbily, že si pošleme nějaký dáreček k Vánocům. Ona si přála něco od Essence a Catrice, který u nich nejsou dostupné, a mně to byla jedno, prostě samozřejmě cokoliv brazilského :) Takže teď se na blogu budou objevovat příspěvky s těmito exotickými značkami laků.

Chápu, že to asi nebude moc zajímavé, vzhledem k tomu, že jsou tedy nesehnatelné, ale co, já z nich mám obrovskou radost a ráda zkouším něco nového.

První vám ukážu ten, který se mi líbí úplně ze všech nejvíc, je to odstín Besouro - Google mi sdělil, že besouro = brouk. Základní barva je tmavě šedivá s duochrome efektem, který se mění v závislost na světle na zelenou nebo fialovou/růžovou. Krytí v pohodě, lakuje se bez problémů.

Thank you so much Bruna!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:






Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


7 komentářů:

  1. Mně se líbí. ;)
    A víš co? Vůbec mi nepřijde blbé dávat sem laky, co nejsou u nás dostupné, alespoň se pokocháme, to bychom nemohly chodit ani na některé zahraniční blogy... :)

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce jsem na brazilských blozích četla a laky od nich se mi hrozně líbily, takže já se na příspěvky těším! A tento odstín je zrovna dle mého gusta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Soni, to je dobře!!! Jsem ráda, že se ti taky líbí :)

      Vymazat
  3. DEAR MINA,
    I was happy to read your post today :)
    Glad you liked it. Your blog is great!
    Full of beautiful nailpolishes!! :D
    I have already sent the photo in your email, ok?!
    Have a great day.
    Kisses

    OdpovědětVymazat