pondělí 13. února 2012

Sleek - Face Controu Kit, Powder Pink a Scandal Pout Polish

Dneska vám představím mojí první malou objednávku ze SleekMakeUP.cz. Už docela dlouho jsem si brousila zuby na Face Controur Kit i Pout Polish, který chválila Simbli, a protože měli zrovna oboje v akci, neodolala jsem. Co se týče eshopu, byla jsem naprosto spokojená, balíček přišel po zaplacení opravdu velmi rychle.
Jen upozorňuji, že toto není recenze, protože všechny produkty jsem pouze vyzkoušela a nenosila je zatím dlouhodobě.




Face Contour Kit
Mám ho v odstínu Light a mám pocit, že barevně mi sedí (používám MUFE HD 118). Nikdy jsem nic na konturování obličeje nevlastnila, a vlastně jsem si ho koupila na trénování. Už jsem ho vyzkoušela, ale ještě to neumím a musím na tom ještě hodně zapracovat :)


obojí je ve větší vrstvě, aby to bylo pořádně vidět



Pout Polish - Powder Pink
Barva je průhledná světle růžová, myslím, že by mohla slušet každému. Moc hezky voní, cítím něco sladkého, asi vanilku.

vlevo v jedné vrstvě, vpravo navrstvený



Pout Polish - Scandal
V piksličce vypadá hodně rudě, ale v jedné vrstvě tak pigmentovaný není. Celkem neutrální červená, taky dobrá pro začátečníky, kdo si ještě netroufají na rudou rtěnku (jako já).

vlevo v jedné vrstvě, vpravo navrstvený


Jediné, co mě na nich trochu štve, je to balení, hnípat se v tom prstem se mi moc nelíbí, protože je to nehygienické a navíc je ještě potřeba pak otírat prstíky.
Ještě oba se složením:


5 komentářů:

  1. Jak chutnají a jak moc ne/hydratují?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně chutnají :D Vůni na rtech po nanesení skoro necítím. Hydratace bych řekla, že je dobrá (i když mám v zimě hodně vyschlé rty, zkoušela jsem zatím jen růžový). Výdrž teda nic extra, ale s tím jsem počítala.

      Vymazat
  2. ty leskobalzámortěnky si chci taky pořídit. Odrazuje mě kalíšek, zatí.... těším se na recenzi

    OdpovědětVymazat
  3. Chcu to! Hlavně ten Face contour kit by se mi líbil...jindy, jinde ;o) Chci i foto na papulce :-*

    OdpovědětVymazat