neděle 18. března 2012

Chanel - Coco Blue

Už ani ve skrytu duše jsem nedoufala, že tahle kolekce dorazí i do ČR, protože v Sephoře začali prodávat ty limitky, které vyšly dávno po této. Proto se mi málem zastavilo srdce, když jsem tam všechny 3 uviděla. Tenhle jsem strašně moc chtěla (a jaký ne, haha). Už jsem přemýšlela, že si pořídím dupe od Nubaru, zdrželo mě jen to, že na modeláži ho prodávali jen v sadě a ty ostatní se mi nelíbily.

Barva je nebesky modrá s jemným stříbrným shimmerem, lakuje se dobře, ale zdál se mi trochu vodovější, proto hůř kryl.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Denní světlo:



22 komentářů:

  1. nádherná barva! ta se jentak někde nenajde:)

    OdpovědětVymazat
  2. bože! tak ten je vážně úžasný! taky se chystám si na jaro a léto pořídit nějakou modrou barvu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli ti není líto peněz, tak pro něj určitě skoč!

      Vymazat
  3. Kurňa, ten je! A sluší ti! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky sem ti chtěla říct, že mě začíná znervózňovat, že se mi u tebe poslední dobou líbí úplně všechno... :D

      Vymazat
    2. Já za to nemůžu, to samo... :D A děkuju!

      Vymazat
  4. Já si nakonec koupila ten Nubar, ale Chanel je prostě Chanel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a z eBay nebo z modeláže, já jsem ho taky měla na eBay ve sledování, ale nic dalšího jsem nechtěla a samotný laky nekupuju :D

      Vymazat
  5. Téda ten je ale ...ja moc síce na modré nie som ale toto by som si nechala ( jak sa povie po česky ) líbit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasa! Navic mas moc pekny nehty a rucky, takze to vypada paradne.

    OdpovědětVymazat
  7. oni je u nás maj?? já se nad nima dycky bála zamyslet že bych určitě nějakej chtěla (a teda blue boy chci i když nepřemejšlim). a těma co přišli po nich myslíš april may june? protože s těma mám eště větší dilema, sem červnový dítě... no každopádně ve městě bez sephory je to stejně jedno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě v Sephoře, taky mě to překvapilo. A aktuální myslím April a spol., ale ty mě za tu cenu neberou (naštěstí). PS: Můžu ti je klidně zakoupit.

      Vymazat
  8. Já jsem na ně v Sephoře už taky koukala!:-) Nádherná barvička:-)

    OdpovědětVymazat
  9. nemám k němu ani slov jak nádhernej je! ;-) tohle je týrání prostřednictvím fotek normálně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tenhle je fakt nádherný! <3

    OdpovědětVymazat
  11. I love this blue, simple yet unique

    OdpovědětVymazat