čtvrtek 8. března 2012

Essence - Midnight Date 01 (Nail Colour 3)

Tuhle lakovací tyčinku jsem si koupila hlavně kvůli šupinkové části, protože takovou Essence samostatně neprodává. Nejsem totiž fanouškem těchto "dvoulaků". Nicméně se s ním lakovalo dobře, je pravda, že ten zbytek, se kterým lakujete, je v ruce poněkud těžší, ale kupodivu mi to vůbec nevadilo.

Už v obchodě mi ta jedna část - modrý shimmer - byla povědomá a doma jsem zjistila, že je to vlastně převlečený lak Hard To Resist (Colour & Go) - viz níže srovnání.

Takže nejdřív fotky samotného laku Midnight Date:

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Porovnání Hard To Resist a Midnight Date (na sluníčku):


A teď s 1 vrstvou City That Never Sleeps, na jiný barevný lak jsem ho zatím nezkoušela:

Na sluníčku:



Denní světlo:




21 komentářů:

  1. Zrovna dnes jsem chtěla dát na tento lak článek, ale ty ho máš tisíckrát hezčí :-)
    Mně se s ním lakuje dobře. Překvapilo mě jak fajn kryje i schne. Trochu mi vadí jak je ta druhá část při lakování těžší, ale jde o zvyk a cvik :-) Na sluníčku podle mě vypadá skvěle. A mám pocit, že na tvých rukách vypadá o třídu lépe....ach jo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, to mě moc těší, že se ti to líbí :) Jinak s Tebou naprosto souhlasím! Teda až na to, že na mě vypadají o třídu lépe, na Tobě bude určitě taky perfektní :D

      Vymazat
  2. Looks very pretty, especially with flakes ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta supinkata časť je ako Essence Glisten Up Colour&Go, len v tomto duu je v tmavomodrom základe :-)

    http://rianasbeautybox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, dík za upozornění, už jsem koukala na fotky, ale tahle tmavomodrá se mi líbí víc :)

      Vymazat
  4. Ta supinkata časť je ako Essence Glisten Up Colour&Go, len v tomto duu je v tmavomodrom základe :-)

    http://rianasbeautybox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. jee tak to je zajímavý, to si musim koupit :D právě jsem myslela, že je na jedný straně normál lak a na druhý straně ten zdobící s tenkym štětečkem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obě části mají klasický štěteček, takže určitě kup!

      Vymazat
  6. Hard to Resist se mi docela zamlouvá, možná, pokud nebudu mít co roupama koupit, možná po něm sáhnu, ale nemůžu si pomoct, ten top coat mě nechává chladnou...
    Mimochodem - sluší ti. A opět úžasně nalakováno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotnej Hard to Resist se mi taky moc líbí, ale mě teda hlavně zaujaly ty šupinky ;) A děkuju!

      Vymazat
  7. Tohle byl jediný dvoulak, kde se mi líbí obě části, ale přesto jsem si ho nekoupila, právě protože mě taky napadl Hard to Resist a nějaký Nfu Oh, takže ho nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Jak se tyhle double laky lakují? Standartně jako všechny Essence?
    Jinak, tahle modrá mě teď začala nějak víc bavit, i když není typicky jarní. BarryM má pěkné modré, ale tohle vypadá taky sakra dobře!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, už to čtu. Mám naspěch, jen projíždím obrázky :D No, myslela jsem si, že to v ruce nebude nic moc... A konzistence asi klasická, předpokládám.

      Vymazat
    2. Konzistence u obou částí parádní :)

      Vymazat
  9. Moc hezké, ta druhá část tomu modrému laku dodala teprve šťávu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí i samotný, ale je fakt, že ty šupinky jsou povedené, ještě je chci vyzkoušet na jiný podklad.

      Vymazat
  10. Zajímavý takovoudle tyčinkuz jsem zatím ještě eviděla určitě jí vyzkouším děkuji za typ :)

    OdpovědětVymazat
  11. Panejo, tak to je naprosto parádní barva, zítra jdu omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
  12. I'm totally drooling for these polish duos, can't wait they'll be released in Italy *__*

    OdpovědětVymazat