sobota 31. března 2012

Essie - To Buy Or Not To Buy

Už z nadpisu je jasné, proč jsem si tento lak koupila. Ano, jen kvůli názvu. Takováhle barva by mě jinak nechala chladnou. Pastelová světle šeříkově fialová s fialovými a modrými mini šupinkami (nejlépe vidět v lahvičce na předposlední fotce), které na nehtech naprosto nejsou vidět. Lakuje se spíš hůř, je trochu vodovější.

3 vrstvy s nadlakem Nfu Oh Ultra Shine:

Na sluníčku:



Denní světlo:



16 komentářů:

  1. Náhodou je veľmi krásny ...tá farba je príjemná ...

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. PS: Mino, je nejaky lak, ktery ti neslusi???

      Vymazat
    2. Ale to je asi jen zdání, mně se to u jiných blogerek zdá taky tak :) Osobně se třeba v tomto moc dobře necítím.

      Vymazat
    3. No nevim :) ja mam jeste jednu oblibenou "nehtovou" blogerku, ktere slusi uplne vsechno, ale pak znam spousty jinych, kde se mi nelibi ani ty laky, co mam sama a mam je rada. Asi je to tim, ze mas moc pekne upravene ruce, ktere mas navic fakt pekne, takze na to proste muzes placnout cokoliv ;) ale chapu, osobni pocit je osobni pocit... V jakych se citis vic?

      Vymazat
    4. Tak, je pravda, že ruce mám docela dobrý :D
      Já mám nejradši určitě zelenou, ale tmavší, a vůbec všeobecně tmavé laky a je celkem jedno jakou barvu. Ale třeba i neonky i sladký růžový :) Prostě jediná nic moc barva je právě fialová!

      Vymazat
  3. Tak to mě tyhle barvy nechávají naprosto chladnou. Mám dva lila/šeříkové a beztak je nelakuju, takže tyhle barvy pro mě nějak nejsou.
    Ale budu se jako vždy opakovat - je nefér, že tobě sluší naprosto všechno, to bych taky chtěla mít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já takovýhle typ barev taky nemusím. A ne, nesluší mi všechno, resp. já hodně barev na sobě taky nemám ráda, ač se někomu může zdát, že mi třeba sluší ;)

      Vymazat
  4. mne sa ta farba naopak veeelmi paci:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se tyhle barvy líbí, ale bohužel jen na ostatních a ne na mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký lak, těď se mi začali líbit tyhle nude barvy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je hezkej :-) Škoda toho, že se blbě lakuje. Já si teď podobnou barvu koupila dobrovolně :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Název je super, ale i odstín je moc hezkej, zvlášť když je tak krásně nalakovanej :)

    OdpovědětVymazat
  9. já zase naopak mám takovéhle barvy hrozně ráda :) tenhle lak se mi fakt hodně líbí, at už kvůli barvě ale i názvu :D

    OdpovědětVymazat