pátek 2. března 2012

Kiko - 255 Violet Microglitter

Tento lak, ač nemilovník fialové, jsem si přála poslat. Řekla bych, že nejvíc mě na něm zaujaly ty barevné a holografické třpytky. A jsem spokojená. Díky třpytkám je tedy lak trochu hustější, ale dá se to ukočírovat, a pěkně kryje (i když já musela dát 3 vrstvy, protože mi to dnes nešlo). Je potřeba nadlak, protože samozřejmě třpytečky trochu drhnou.

Je trochu podobný Nubaru Purple Rain Glitter, ten jde ale trochu do modra. Bohužel nemůžu posloužit lepším srovnáním, protože ho na mě vydyndala na půjčení viennettka.

3 vrstvy s nadlakem Nfu Oh Ultra Shine:

Na nic moc sluníčku:




Denní světlo:

17 komentářů:

  1. Přesně po tomhle se plánuji poohlédnout v Berlíně. Sice taky nejsem miovník fialové, ale tahle vypadá moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je nádherná barva!

    OdpovědětVymazat
  3. Že by ses u mě inspirovala k fialové? :-*

    Je krásný, za mě má jedničku až na ty tři vrstvy!

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho zase vrátím, tak si srovnání nafotíš dodatečně, ju? :-) A díky za tip, udělám si ho asi taky, pač ten Kiko taky mám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš ho vracet hned, já jsem na to srovnávání dost líná, klidně mi postačí, když to srovnáš ty a já si tam pak jen hodím odkaz :D :D

      Vymazat
  5. Pěknej pěknej... Ale taky mi připomíná něco co už znám...

    OdpovědětVymazat
  6. I love it! And I hope you liked it, too. I actually like it more than the Nubar, this shade of purple is my favourite for sure!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, I like it, even if it's purple :) I like nubar too, because it's more blueish!

      Vymazat
  7. no tak to je dokonalost sama a věřím, že ve skutečnosti bude ještě hezčí s těma třpytkama na sluníčku.. kde se dá sehnat kiko?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ne, určitě v Itálii a mám pocit, že viennettka je kupovala i v Německu.

      Vymazat
    2. v Itálii? kruci, včera jsem odtamtud přijela, ale po lacích mě nenapadlo koukat..:D

      Vymazat
    3. Nenapadlo? Tak to nechápu, to je základ každýho maniaka nejdřív prohlídnout drogerky :D

      Vymazat
  8. Ten chcu! Já prostě filajovou můžu...úplně bych na něj byla hodná :D

    OdpovědětVymazat