neděle 15. dubna 2012

BB Couture - Envy

Základní barva je hodně tmavá zelenohnědá se zlatým shimmerem a červenými mini třpytkami. Při bližším zkoumání je to velice zajímavá barevná kombinace, ale pro "normální" lidi to bude jen tmavý případně černý lak.
Lakování i krytí perfektní.
PS: Ještě jsem se o tom nezmínila, ale nově dávají u BB C. na vrch víčka nálepku se jménem kolekce, což se mi moc líbí a přijde mi to docela praktické (ale vám jsem to nevyfotila :D).

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Denní světlo:




11 komentářů:

  1. Ten vypadá zvláštně!:-) Tmavou barvu teda většinou nenosím, ale ta tvoje je fakt pěkná!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavá barva :) taková netradiční..

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je naaaadherny! Ach ach...

    OdpovědětVymazat
  4. Normální lidi at si trhnou, mně připadá dost dobrej, takový odstín se jen tak nevidí. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych chodila pořád s rukama před očima a zkoumala na světle ty miliony barevných třpytiček :D Odkud BB Couture objednáváš?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to asi nějak mám taky, pořád jsem ho zkoumala :D
      Jediný obchod s BB C., který znám, je www.overallbeauty.com

      Vymazat
    2. Super, děkuju za tip! Obchod neznám, je to pro mě novinka.

      Vymazat
  6. Zas to tak krásne vyzerá na tvojich nechtíkoch

    OdpovědětVymazat
  7. na slniecku mi pripomina troska good old buffy od essence, ale v tieni je zretelnejsi ten zeleny zaklad, pekne to mas.. :)

    OdpovědětVymazat