pátek 13. dubna 2012

Color Club - Yell-Oh!

Už je to skoro měsíc, co jsem ho nosila, potřebovala jsem nějakou zářivou barvu, protože přes zimu jsem takové nelakovala. Co se týče zářivosti, tak nezklamal. Přitahuje fakt pozornost, což mi potvrdila i Dejnička, která říkala, že mi pořád musí koukat na nehty :) Ovšem v krytí je to bída, dala jsem 3 vrstvy a stále je vidět linie nehtů, nicméně mi to nevadilo. Ale i tak hledám nějakou krycí žlutou nebo žlutozelenou neonku. Poradíte?
Už jsem našla (snad) krycí neonovou žlutou, a to Illamasqua Rare, která je právě na cestě. Děkuju Pétě a Lucce za objednání!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Denní světlo:




17 komentářů:

  1. škoda, že není plně krycí :( Brala bych jo jinak hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, vkládala jsem do něj trochu nadějí, ale už čekám na náhradníka :)

      Vymazat
  2. Máš ji na cestě, tak už nehledej! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to v konceptu zapomněla opravit, ale myslela jsem na to. Dík :)

      Vymazat
  3. U mě na blogu teď neonově žlutý lak můžeš vyhrát :) Nevím teda, jak je na tom s krytím, ale s laky té značky mám jen ty nejlepší zkušenosti a všechny kryjí v jedné nebo maximálně ve dvou vrstvách :)

    OdpovědětVymazat
  4. Barva paradni, ale ta pruhlednost by mi vadila.

    OdpovědětVymazat
  5. Sunshine Pop od Chiny Glaze není taková neonková, ale žluťoučká je krásně a kryje. Během pár týdnů ji postnu, je naprosto fantastická!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hezká, ale klasicky žlutá, tu já teď nepotřebuju.

      Vymazat
  6. Žádný tip nemám, ale nutno říct, že tohle je naprosto úžasný kousek!

    OdpovědětVymazat
  7. Brrr to je ale hnusná barva.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som počula že pod neonky je dobré dať najprv biely lak ...prej sú potom viac žiarivé a hlavne to fakt dobre kryje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vím, ale jsem líná to dělat, a proto potřebuju ten krycí ;)

      Vymazat
  9. Vypadá nádherně :) škoda, že dobře nekryje a můžu se tě zeptat, jak dlouho ti vydržel na nehtech ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně vydržel do druhého dne, ale mně nedrží nic, tudíž podle mě to nelze posuzovat :(

      Vymazat