pátek 11. května 2012

Essie - Olé Caliente

Lak z kolekce Navigate Her pro jaro 2012. Fotky moc neodpovídají, zdá se mi, že je vidět hodně červené, ale to ve skutečnosti je korálovo-červený. Skvěle se lakuje i kryje. Takovýhle druh červené ještě nemám a moc se mi líbí!


Este esmalte é uma das cores lançadas na primavera deste ano, a coleção se chama Essie Navigate Her. É um coral avermelhado, muito brilhante, que cobre perfeitamente as unhas. Eu amei!!!
Na foto passei duas camadas, sem utilizar qualquer base por cima.

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:



21 komentářů:

  1. Ten je krásnej!
    ( hrozně se mi líbí tvoje nehty :))

    OdpovědětVymazat
  2. I have this one too, and it is amazing! Looks great on you!

    OdpovědětVymazat
  3. Looks so pretty! I'm glad I ordered the mini set of this collection, now I can't wait to try this one :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je nádherně šťavnatej! Můžu taky poprosit..?O:-)

    OdpovědětVymazat
  5. červená a hlavne lesklá klasika je naj! :) ja som raz skúsila na takúto farbu matný topcoat a nejako sa mi to nepáčilo

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěknej! A čumím jak puk na tu portugalštinu, válíš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brouku, to jsem neprekladala já, ale Bruna z angličtiny :D To mě strašně precenujes! Já zatím umím počítat do 10 :D

      Vymazat
  7. Tenhle lak ti moc sekne a uplny souhlas, je mnohem vic do oranzova/koralova a blbe se to foti :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je uuzasny, uplne moje barva.

    OdpovědětVymazat
  9. nádherná barva na tvých perfektních nehtech! dokonalost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tenhle je vážně úžasný. Štavnaťoučký a slušivý. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten teda je! :) Budu ho muset obhlídnout zblízka. Jestli ta barva není moc teplá, tak by mi mohl dost sedět! A i bych mu prominula, že to je Essie. (A teď koukám na další swatche - tyjo, on je snad na každý fotce úplně jiný! Takový chameleon... mno, zajímavá barvička, doslova.)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak psal Lucisek, děsně špatně se fotí, ta barva naprosto nejde zachytit! Já mám teď Essie ráda, možná ještě víc než Opi :)

      Vymazat
  12. Moc krásnej lak ! :)Miluju červenou ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je fakt úžasnej odstín červené. Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. toto je tuším najkrajší odtieň červenej čo som videla krásnaa

    OdpovědětVymazat
  15. Que brilhoooo!!!
    Muitoo lindoo!!To te seguindo, me segue?
    www.adoropintarunha.blogspot.com

    OdpovědětVymazat