pátek 25. května 2012

Essie - Orange, It's Obvious!

Velmi jednoduché ale trefné jméno! Líbí se mi!
Tudíž netřeba moc dodávat, barva není neonová, ale je hodně zářivá. Opět skvělé lakování i krytí. 
Zářivé i neonové oranžovky mě dokáží vždy nadchnout, takže se mi doma kupí, ale zbavovat se jich nechytám, naopak předpokládám, že budou přibývat :D

Este esmalte é laranjado brilhante, com uma pigmentação muito boa e de fácil aplicação. Eu amo esmaltes dessa cor e acho que tenho vários parecidos :D

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:



9 komentářů:

  1. pěkný je a sluší ti, ale já mám prostě pořád nějaký oranžový blog ... třeba časem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny, ja ma na sobe ted oranzovou neonovku od Color Club a ted me tenhle prijde takovy mirny a nenapadny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, ten je krásnej! :) Dneska mi přijde ChG Orange Knockout, jsem na něj děsně natěšená, na googlu je 50 různých fotek :D

    OdpovědětVymazat
  4. nádhernej! já letos taky ujíždím na zářivě oranžových, ačkoliv mi nějak extra nesluší :).....

    OdpovědětVymazat
  5. ten je krásny ... ale teda moc oranžové nemusím ... tak keby bol trošku viacej do červena s takýmto nádychom ..tak to by bolo niečo pre mňa ... teda lebo v tomto by som vyzerala ako by som niekoho zabila a jeho nezaschnutá krv mi ešte ostala na rukách :)
    he he som to nejak prehnala

    OdpovědětVymazat
  6. Mně tmavší oranžové sluší a mám je moc ráda. Tahle je super!

    OdpovědětVymazat
  7. takovouhle tmavší oranžovou doma snad ani nemám.. ale touto bych určitě nepohrdla :D vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiškote, tak ten je úžasnej.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná barvička s velmi přiléhavým názvem :) Tenhle týden jsem poopravila svůj názor na oranžovky, které jsem dosud striktně přecházela. Jedna Essienka mi taky učarovala, ale má v sobě jemný shimmer, který ji dodává zvláštní jiskru - a to se mi extra líbí. Na léto bezva, v zimě mě (tuším) oranžovky zas vůbec bavit nebudou.

    OdpovědětVymazat