sobota 19. května 2012

Jade - Delírio Rosa

Bom dia leitores. O post de hoje vai falar sobre um esmalte holográfico que virou febre entre as meninas aqui do Brasil. Em tão pouco tempo, a marca Jade conseguiu conquistar milhares de consumidoras, inclusive eu.. E o melhor é que a fábrica deles está localizada em uma cidade próximo aqui a Maringá!! Ou seja, não vai faltar esmaltes nas lojas!! Adoro!!
Hoje vou mostrar o primeiro que comprei, que se chama Delírio Rosa. Este esmalte é um rosa meio neon e que brilha muito =) Eu não conheço nenhum holográfico desta cor.
Este esmalte me conquistou porque, além da cor linda, ele cobre a unha com apenas 2 camadas, sua durabilidade é ótima e o preço  melhor ainda! Ele pode ser encontrado em eshops, no facebook e em algumas lojas do país.
Obs: a câmera não conseguiu captar toda a beleza e holografia do esmalte, uma pena =(

Zářivý holografický růžový lak od značky Jade, která je momentálně v Brazílii hodně populární. Nejlepší na tom je, že továrna se nachází blízko města, kde bydlím. Stačily mu pouze 2 vrstvy a dobře držel.







16 komentářů:

  1. ten je kráásny,nejaký holografický by som tiež chcela :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten je super.. a není značka Jade převlečená Maybellinka?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že ne. Tohle je přímo brazilská značka. Spíš je to shoda jmen.

      Vymazat
  3. Vypadá hezky, hned přitáhne pohled, prostě holograf.. <3

    OdpovědětVymazat
  4. A nemohla by tu továrnu vyloupit a všechny laky mi poslat? Já potřebuju všechny holografy na světě a jinak se k nim nedostanu! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, už jsem jí to psala, tak nevím, jak to dopadne :D

      Vymazat
    2. tak pokud by se k něčemu takovému, dámy, schylovalo, prosím kontaktujte mě předem, velice ráda se nějak zapojím:D

      Vymazat
  5. POkud j etento "skoro holografický", tak jak pak vypadá holografický:D? mně teda přijde duhový až až a hned bych ho brala (a všechny ostatnííííí :D
    nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš fuj, to skoro tam nepatří, já původně chtěla ten text napsat jinak a tohle slovo mi tam zůstalo. Dík, hned ho mažu ;)
      Jo a já bych taky brala všechny ♥

      Vymazat
  6. No, parádička! Holt nemůžu jinak, než těm Brazilkám závidět, jaké všechny krásy se tam u nich vyskytují :))

    OdpovědětVymazat
  7. ten je krásný! :D je mi jasné že jej potřebuju!:D jak bez něj proboha dovedu žít?:D:D

    OdpovědětVymazat
  8. Obrigada pelos comentários

    OdpovědětVymazat