úterý 19. června 2012

Blogsale

Pár přebytků:
ceny uvedeny v Kč 
pište, prosím do komentářů

pošta 50,- Kč po ČR
Slovensko 90,- (obálka), balíček bych musela zjistit

Loréal Mythic Oil - 125 ml - zbývá viz foto 160,-

Urban Decay The Black Palette - párkrát použitá -  BEZ tužky a báze, nápisy na víčku jsou už trochu škráblé - 250,- PRYČ


Laky - použité 1x pokud není uvedeno jinak:

Nubar Heavy Gold Glitter - 50,- - REZERVACE
Nubar Grass Green Glitter - 50,- - REZERVACE
Nubar Sugar - 50,- (použitý cca 3x) - REZERVACE
Nubar Violet Sparkle - 80,- - REZERVACE
Nubar Sateen - 90,- (nový) - REZERVACE

Misa Single And Ready To Limbo - 100,- - PRYČ
Cult Nails (Bad) Devious Nature (odstín je trochu jiný než klasický DN, protože to byla neopvedená výroba - ale jen odstínem, jinak je lak v pořádku) - 100,-
Milani Gold Glitz - 80,-
Orly Acient Jade - 100,- - PRYČ
China Glaze - Jolly Holly - 90,-
Colorama Lantejoula - 80,-


+ na fotkách chybí laky:
Ulta Little Black Dress - 90,- (foto z googlu zde)
tužka na oči Make Up For Ever Aqua Eyes - černá  1,2 g - 200,- (nepoužitá)
rtěnka MAC Naturally Eccentric - 180,- (použitá párkrát)



25 komentářů:

  1. Zasilas i na dobírku?

    OdpovědětVymazat
  2. Měla bych zájem o paletku, prosím :) A nevím, jestli potřebuju nebo nepotřebuju Misa lak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tvoje :) Misu nevím, je hodně výrazná, ale vypadá fakt dobře :D

      Vymazat
    2. Kdybys Misu náhodou nepotřebovala, tak já jo;-)

      Vymazat
    3. Nepotřebuju ( přesvědčuju se o tom od včerejška :D )!

      Vymazat
  3. já moc prosííím o Orly Acient Jade

    OdpovědětVymazat
  4. Normálne rozmýšlam nad tými Nubar lakmi až na to že teraz som si objednala 10 lakov takže to nejak finančne nezvládam ale bolo by fajn keby že až na to budem mať tu ešte boli ... šak uvidím ... ešte sa určite stavím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš všechny Nubary?
      Zatím je nikdo nechce, ale klidně ti je zarezervuji třeba na měsíc, mě je to fuk :) Napiš, jak to vidíš, ju? Díky!

      Vymazat
    2. Kdyby si to slečna rozmyslela, tak já se několika kousků ráda ujmu :)

      Vymazat
  5. neeee nesnášim Labradooru, paletku jsem chtěla! :D ach jooo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labradoora se omlouvá a slibuje, že kdyby se jí paletka nelíbila, dá vědět! :))

      Vymazat
  6. Míno, jakou vůni má prosím ten Mythic oil? Mamce moje macadamia nevoní, tak bych jí chtěla pořídit nějakej jinej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši vůni má, nevím, jak jí popsat. Připomíná mi to nějaký šampon či co, ale to ti asi nepomůže. Na vlasech jsem jí tedy necítila, ale to je individuální. Bohužel Macadamii neznám, tak nemůžu přirovnat :(

      Vymazat
    2. Je ta vůně jakoby kořeněná, orientální?

      Vymazat
    3. Tak to bych řekla, že ne. Třeba moroccan považuju za orientální, ale tohle to není.

      Vymazat
    4. Mínuš, a proč ho prodáváš? Nesplňuje to, co slibuje? Na vlasech žádná změna?

      Vymazat
    5. Já nevím, co slibuje, dostala jsem ho darem :) Vyzkoušela jsem a vyhovuje mi méně než Moroccanoil, takže tento jde pryč. Ale tím v žádném případě nemyslím, že je špatný, jen moje vlásky raději něco jiného ;)

      Vymazat
  7. Ahoj Míno, ráda bych tu MAC rtěnku pokud by bylo možno! A kdyby se uvolnil ten zlatý Nubar, tak ten taky. (případně bych měla na výměnu Dragona (nového) od A-England a Zoyu Shawn, jak jsme se bavily)

    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkám do zítra, jestli se ozve Lubka. Rtěnka je tvá :)
      Zoyu teď nechci a dragona mám :)
      Napíšu zítra email, ju?

      Vymazat
    2. Jasný! Ale klidně ho Lubce nechej, ať má hezkou Nubar sadu, taky bych je bývala vzala všechny, ale teď musím šetřit, neb jsem se utrhla ze řetězu :D (na slevomatu jak akce na botky mel, no..., pak mám taky v merku něco ze sephory, :D, počítám, že to znáš :D)

      Vymazat
    3. Si piš, že to znám :D

      Tak jo, takže jen rtěnku. Napíšu ti email.

      Vymazat