středa 27. června 2012

Celá já poprvé a naposled

Možná už víte, že jsem dnes měla sraz s Martinou z blogu Elegant40. Nedá mi to a musím o tom taky trochu napsat. Já jsem se sice tady nedávno rozohňovala kvůli blogovému světu, ale moc dobře vím, že většina je opravdu milá a přátelská a těch mně nesympatických je jen málo. 
Před nějakými dvěma lety by mě nenapadlo, že se ještě dají najít skvělé kamarádky.

Martina je moc a moc příjemná a milá a já se bála (ještě než jsem přečetla její dnešní příspěvek), jak jsem na ní asi zapůsobila já. A to nemluvím o tom, že jsem nevěděla, co na sebe! Martina přišla krásně oblečená a ve skutečnosti vypadá ještě krásnější a mladší (a nehty měla taky nalakované :)!
Marti, moc děkuju za velice příjemný oběd!

PS: na pátek a sobotu čekám viennettku a v sobotu ještě sraz s pár blogerkami, tak jsem zvědavá :D

Tu jsem tedy já v šatech, které jsem si vzala na sraz, fotka není nic moc (na nehtech mám China Glaze Pink Plumeria, ač to na fotu nerozeznáte ;):


8 komentářů:

  1. Sluší ti to a moc, poprvé tě vidím v maxišatech. Nehty jsou pěkné, byť je zaměřím jen mlhavě. Jsi na živo super a těším se na sobotu.

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, že ses nám ukázala! A muselo to být super setkání, miluji posezení se stejně ,,postiženými" kamarádkami :-D

    A moc se mi líbí, že Bruna je oficiálně napsaná jako spoluautorka blogu :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrigada pelo carinho Veronika :) que bom que gosta dos meus posts :)

      Thank you for caring Veronika :) glad you like my posts :)

      Vymazat
  3. Mina, você está linda na foto ;)

    OdpovědětVymazat