čtvrtek 21. června 2012

Cirque - Tibetan Nights

Na dnešek jsem stihla nafotit nový přírůstek z tohoto týdne. Tím je podle mě hodně neznámá a nová značka Cirque z New Yorku. Za objev samozřejmě vděčím zahraničním blogům, kde se - sice poskrovnu - ale přece objevují fotky.

Laky je možné objednat přímo z oficiálních stránek www.cirquecolors.com, zasílají samozřejmě do ČR, všechny důležité informace se tam dočtete. Momentálně nabízí 12 odstínů, což pravda není moc, ale zase některé jinde neseženete.

Lahvička je hranatá, s černým víčkem, ale logo C je na ní nalepeno na černé plastické samolepce, což se mi moc líbí.

První jsem nalakovala noční oblohu, protože pro ty mám - jako více z vás - slabost.
Je to tmavě modré želíčko se stříbrnými mini glittry ve tvaru šestihranu (nebo kulaté?) a čárkami (nějak nevím, jak jinak v češtině popsat). Ty mě trochu štvou, protože se drží u dna a stěn lahvičky a ani promíchání s nimi moc nehýbe, ač lahvička obsahuje kuličky. Nicméně na nehtech se i tak dobře uchytí. Hlavním problém je ale v jelly konzistenci, protože blbě kryje - musela jsem dát 4 vrstvy, aby barva dosáhla té pravé noční hluboké modré. A další nesnáze při lakování - bylo třeba nechat jednotlivé vrstvy trochu více proschnout, jinak se při nanášení dalších dělaly docela veliké lysinky. Kvůli glitříkům jsem musela dát vrstvu nadlaku.

4 vrstvy s nadlakem Orly Sen n Dry:

Na sluníčku (ale bylo hodně zastřené):




Ve stínu:




V takovémto pytlíčku přišly oba laky zabalené:

společně s vizitkou a těmito informacemi o složení laků:

26 komentářů:

  1. A sakra ten je krásnej!
    Ach ne, proč jen od doby co mám Tristama od A-England mám slabost pro noční oblohy! :D
    4 vrstvy mě sice odrazují, ale je tak krásnej, ach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noční oblohy jsou silně návykové :D

      Vymazat
    2. Taky jsem si všimla :D no, mám problém :D až konečně budu na nové adrese, tak objednávám :D

      Vymazat
  2. Jako wow, coby milovnice noční oblohy neříkám nic :))
    Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je nádherný ... teda a tie tvoje nechty .. ach jo závidím

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je uchvatny! A co takhle pod to dat priste nejaky tmavy, aby vice kryl. Ale je teda paradni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by to bylo lepší, ale já ho před tím nezkoušela, tak jsem nevěděla, co mě čeká.

      Vymazat
  5. Je moc pěknej, ale 4 vrstvy mě odrazují a to jinak s vrstvením problém nemám.

    OdpovědětVymazat
  6. No ten je!!! Mám teď modrý období, takže jedno velký ááách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme, co budeš říkat na "naživo"!

      Vymazat
    2. Mohu zodpovědně potvrdit, že fotky vůbec nereflektují jeho kvality, naživo se hrozně líbil i mě, která modrou dvakrát nemusí;-)

      Vymazat
  7. Ježiškote, čert vem tu aplikaci, vypadá naprosto dokonale. :)

    OdpovědětVymazat
  8. No ten je! To je fakt krása nesmírná a vesmírná <3

    OdpovědětVymazat
  9. Já se na ty stránky radši nepodívám:-D Ale už se těším na fotky toho druhého:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Magické...hodil by se mi k novým modrým botům, jinak nemám skoro nic tmavě modrého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě teď miluju i modré oblečení, takže se mi hodně hodí!

      Vymazat
  11. najkrajsi! :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. vyzera krasne, skoro ako sklicko:)

    OdpovědětVymazat
  13. Beautiful polish and I love the design of the bottle too!

    OdpovědětVymazat