středa 6. června 2012

Gabriella Salvete - 151

I já přidám svůj GS 151, ač jste ho už viděly několikrát. Je to korálovo/růžovo/červená želatinka se šupinkami. Lakuje se dobře, ale nekryje. Nalakovala jsem 3 vrstvy a pořád byly vidět konečky nehtů. 

3 vrstvy s nadlakem Orly Sec n Dry:

Na sluníčku:



Ve stínu:


8 komentářů:

  1. Ha, ten nemám! Blbě kryje, jo? Hm, hm, hm, myslíš, že by pomohlo dát třeba jednu tenko vrstvu nějakýho červeňáka a až pak na to tenhle?

    OdpovědětVymazat
  2. no zrovna tento druh červenej nemusím ja som skorej na také tie s kapkou oranžovej ale fakt len tak minimálne ... ale inak može byť tie tvoje nechtíky vyzerajú zase super a na letný čas sa to hodí aj keď toto leto letia pastelové farby ...mne tá červená nejak ide viacej k letu a samozrejme ešte k Vianociam he he ...ale to je ešte ďaleko

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem si pořídila lak od téhle značky v krásné korálové barvě, ale jak říkáš - krytí je vážně na nic, musím dávat tři vrstvy..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem ho nedávno lakovala a to krytí mě fakt docela štvalo. Tři vrstvy už dávám fakt nerada, protože mám ráda vždycky rychle nalakováno :) Ale výdrž byla úžasná.

    OdpovědětVymazat
  5. Pání, fakt mě docela zaujal, ty šupinky vypadají moc dobře! :) asi ho půjdu okouknout naživo...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva! Tři vrstvy by se mi asi dělat nechtělo, nicméně na fotkách to nevypadá jako by něco prosvítalo... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, kams dala oči?? :D
      Ne vážně, naopak se mi zdá, že na fotkách to prosvítá o chlup víc než ve skutečnosti, což je vlastně dobrá zpráva!

      Vymazat