pátek 8. června 2012

Moroccanoil

Olá leitores queridos!! =) Hoje faremos um post diferente para vocês, o assunto é MOROCCANOIL.

Muitos de vocês já devem ter ouvido falar nesta linha incrível de produtos a base de óleo de Argan.
O óleo vem dos frutos secos da árvore que só é encontrada no Marrocos e apesar de ter valor nutricional e medicinal, o óleo ficou conhecido mesmo no mundo pelas propriedades estéticas.
Na linha de produtos encontramos o óleo de tratamento Original, óleo de tratamento light (para quem tem cabelo fino), creme hidratante, condicionador leave-in, mousse e creme para cachos, spray de brilho, spray anti-frizz, máscara hidratante e restauradora, tratamento para o couro cabeludo, shampoo, condicionador e até escovas, secador e chapinha. Sem falar das bolsas que são lindas.
Para quem não sabe, eu tinha cabelo ondulado e resolvi fazer mechas mais claras e alisar. Estes processos químicos danificam muito o cabelo e os deixou ressecados e sem vida. Foi a partir disto que comecei a ler em blogs sobre este produto e apesar do preço, resolvi comprar....tive uma grande surpresa: Os produtos desta marca são maravilhosos!! O cabelo fica macio,brilhante,cheiroso,super hidratado e sem frizz. =D
Recomendo a todos e já estou no meu segundo kit máscara hidratante da tampa marrom + óleo light, vamos as fotos dos produtos e do meu cabelo:

Dnešní článek bude o péči o vlasy zn. MAROCCANOIL. Tato značka má v nabídce všechny možné produkty na vlasy - šampóny, masky atd., obsahující arganový olej.
Dřív jsem měla vlnité vlasy a chtěla jsem rovné, proto jsem si je nechala narovnávat a po všech chemických procedurách byly hodně poškozené. Proto jsem začala hledat na internetu vhodnou péči a našla jsem právě Maroccanoil. Všechny výrobky, co jsem zatím použila, jsou úžasné. Vlasy jsou po nich lesklé, hydratované, voňavé a nekudrnatí se mi.

pozn. Mína: Přidám taky mou zkušenost s touto značkou. Právě díky Bruně, na které mě ihned zaujaly úžasné vlasy :), jsem si z lookfantastic objednala zkušební sadu. Jen v rychlosti zkušenosti: šampón a kondicionér - moc fajn, ovšem stejnou službu u šampónu mi udělá Alverde s Hennou, maska velmi dobrá - hydratuje, olej - dokonalý - hydratuje, leskuje, nemastí. Všechny produkty mi úžasně voní!!! Je ale pravda, že ta vůně je spíš orientální a relativně silná (vlasy mi vydrží vonět krásně do druhého dne), takže pro někoho to může být otravné a nepříjemné. Určitě doporučuji pro vyzkoušení koupit startovní sadu, sice stojí cca 30 liber, ale vydrží dlouho. 





 Eu costumo utilizar da seguinte forma: misturo uma pequena quantidade do óleo na máscara antes de aplicar..o resultado é ótimo e visível já na primeira aplicação.
Obvykle postupuji takto: Smíchejte malé množství oleje s maskou a výsledek je viditelný po prvním použití.


Alguém aí já usou Moroccan? o que achou?
Máte zkušenosti s Maroccanoil? Co si o produktech myslíte?

13 komentářů:

  1. No, vzhledem k tomu, že jsem včera psala recenzi na Macadamii, což je dost podobný, věřím, že i Moroccanoil je super! Neívm, jestli by mi natolik orientální vůně sedla, nicméně je super, když vlasy vydrží vonět! Teď mám třetí ten po umytí vlasů a vlasy pořád voní u konečků...to se mě snad ještě s ničím nestalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, mě taky u Moroccanoilu zaujala ta dlouhotrvající vůně, to se mi taky nikdy nestalo :D Vůbec neříkám, že Macadamia nebo jiná značka je špatná, ale mám s tímhle dobrou zkušenost, tak u toho nějakou dobu zůstanu ;)

      Vymazat
    2. Pri jednom sampone mi po kazdom umyti vydrzala vona presne tri dni, mame takisto. Bolo to Pantene na objem, sampon, ale kupovany v Polsku s vyrobou tusim niekde smerom na zapad. Kupili sme si presne rovnaky na Slovensku a vona trvala asi tak dve hodiny.. Tak dakujem pekne, mame tu odpad :(

      Vymazat
    3. No jo no, to neslyším poprvé s tím západním rozdílem :(

      Vymazat
  2. Bože, ta má nádherný vlasy!!! Agranový olej mám dom jen od Saloosu, ale o Moroccanoil uvažuju už delší dobu. Už jen proto, že milujeme Maroko :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli po tom budu mít vlasy jako Bruna, tak běžím kupovat!:-D
    Navíc ta vůně mě taky láká, hrozně bych chtěla zažít, aby mi vůně ve vlasech vydržela do druhého dne. Pravda, už se mi to jednou stalo, s nějakým šamponem od Loccitane (myslím, že měl v názvu něco jako 3 oleje), ale ta vůně se mi nelíbila, bylo to takové moc bylinkové nebo jak to říct...

    OdpovědětVymazat
  4. krásné vlásky :) mám to s péčí o svoje vlasy taky složité, takže asi nebudu váhat a vyzkouším :)

    u mě na blogu teď myslím docela hezká GIVEAWAY, srdečně všechny zvu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mám zase na co šetřit :). Zaujala mě i Macadamia, ale tohle se mi zamlouvá o kousek lépe. A vlasy opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Macadamií nemám vůbec zkušenosti, takže těžko říct :)

      Vymazat
  6. Aha, a proč jsem si myslela, že má Bruna tmavé vlasy? Ale evidentně jim tahle péče svědčí, jsou krásné!
    Uff, holky, docela mi děláte dilema, Mína/Bruna s Moroccan Oil, Dáša s Macadamií, co přijde dalšího? Nejspíš bych měla zkusit něco lepšího než Avon, moje konečky by si to vážně zasloužily, ale jak si krucinál mám z toho množství vybrat?? :D Nemožné!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš ten olejíček na konečky od Avonu, tak tohle je fakt lepší :D No já nevím, bohužel nejlepší je všechno vyzkoušet ;)

      Vymazat