sobota 2. června 2012

Pixi - Pirouette Pink 408

Už při prvním spatření fotek u Scrangie jsem se zamilovala a věděla, že je to další kousek, který velmi nutně potřebuju mít ;)
Světle neonová růžová s jemným zlatým shimmerem. Lakuje se trochu hůř, krytí taky není nejlepší, ale ve 3 vrstvách je to už fajn. Schne matně. Ten shimmer je na nehtech méně viditelný. Docela jsem se divila, že na těch fotkách na slunci je na nich dobře vidět. Protože při focení jsem je tam tolik neviděla, ale asi jsem byla ozářená sluníčkem :)

Pixi laky jsou dostupné (co vím) na Asosu, ale cena je dost vysoká. Tento má 7 ml a stál 8 liber.


Pirouette Pink é um néon claro rosa com ouro shimmer. Não é pigmentado muito, eu pintei 3 camadas. Eu amo isso!!
Comprei na www.asos.com, costou GBP 8.



Pixi dělá i dekorativní kosmetiku. Mátě někdo zkušenost?

3 vrstvy s nadlakem Orly Sec n Dry:

Na sluníčku:





Ve stínu:



34 komentářů:

  1. Ten je! Připomíná mi můj oblíbený Essie Pink Parka, ale je ještě hezčí o ten zlatý shimmer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, to je tak krásná barva:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalej! Ten potřebuju i přes tu vysokou cenu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že jsem si to myslela :D

      Vymazat
    2. Taky by mě to ani nenapadlo:-D

      Vymazat
    3. A víte o tom, že nemám ráda neonky, jo? Ale nějak se mi i přesto doma množí, potvory...

      Vymazat
    4. Nemám ráda, nemám ráda.... to se jenom tak říká... :D

      Vymazat
  4. ježin cukríkovo ružová mňam ...

    OdpovědětVymazat
  5. připomíná mi barvu nějakého lízátka, je krásný! :)

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. další Pixi lak. 8-) auuuuuu! tento je taky nádhernej. ale jenom přece teď víc slintám nad odstínem Coral Cabana, ten si prostě budu muset pořídit i za tu cenu!

    OdpovědětVymazat
  7. it looks gorgeos on you!! made for your skintone! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Linda essa cor!! eu que não gosto muito de neons, fiquei encantada!! e o vidro..perfeito <3

    OdpovědětVymazat
  9. Noo to je nádherná barva, vypadá vážně skvěle !!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mino, ja fakt dalsi lakadla nepotrebuju ;) ale tenhle je bozi. A na tvych opalenych ruckach :) (zahrada?).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mafi, ve skutečnosti se mi moc opaleny nezdaji, ale jestli jo, tak za to určitě může zahrada ;)

      Vymazat
  11. no tak tohle je luxus! přesně takovouhle barvu potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten je překránej, hlavně díky tomu shimmeru, ten já totiž můžu :)

    OdpovědětVymazat
  13. ten lak je krásny, ja mám podobný od Gabrini Elegant a vyšiel ma 1,5€ :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Prosím čo používaš na kožičku okolo nechtov? vyzerá zdravo a hydratovano..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas CND Cuticle Eraser, krém na kůžičku Burt's Bees a jakýkoliv krém na ruce. Nejlepší byl zatím od Orly.

      Vymazat
  15. Doteď jsem tuto značku neznala a celkem spokojeně žila..tak dík..opět:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žila jsi jen "celkem" spokojeně? Tak teď s Pixi to bude ještě lepší!!! :D :D

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. Thanks Simona! I love this polish too, the shimmer make it very interesting!!!

      Vymazat
  17. Hele, nemůžu ti zaplatit za nalakování, abych nemusela na asos a čekat, klidně se stavím ;-) To je totiž nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně zdarma, jenže já ho před cca 2 hodinama půjčila Dejničce. To mě moc mrzí!!! To ti ten Asos asi vyjde dřív...

      Vymazat
  18. Ten je tak krásný, žvýkčkově růžová není moje barva, ale mám pocit, že ho chci. achich. Ty mi dáváš.

    OdpovědětVymazat