středa 20. června 2012

Válka blogů



Nechtěla jsem, ale okolnosti a komentáře mě nenechaly chladnou.
Moje názory si můžete přečíst v komentářích 


abyste věděly/i, s kým máte tu čest.


74 komentářů:

  1. no, podle mě to začlo už tehdy v tom článku u Plum, ale fakt nestačím zírat, co se z toho vyvrbilo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, u Plum to začalo. Já jsem to čekala, že se začne vířit voda :D

      Vymazat
  2. Mino, ja s v te vasi diskuzi trochu nechytam. Miu nesleduji dlouho a cetla jsme jen ten jeji komentar u Plum. Jeji hodnoceni blogu nekoho jineho mi prijde zbytecne a unahlene, nevim jestli je arogantni nebo jestli holt prestrelila. Zda-li si to to pak opravdy vyrikaly nebo jen Mia pak uz face to face neni tak drsna... ja asi budu znit jak flegmatik, ale prijde mi, ze je to docela jedno. Mozna budu znit uplne jako mimon, ale co presne vam vadi? Tenhle komentar nebo je tu nejake historie podobnych komentaru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, mě štve chování nejen Mii ale i jiných komentujících, pokud napíšu svůj názor, tak buď závidím nebo jsem zlá. Ale samozřejmě ony svůj názor vyjádřit mohou! Z toho to vyplynulo, mně vůbec nejde o styl nebo obsah recenzí.

      Vymazat
    2. No jo, ale i zavidici nebo zly lidi maji pravo na komentar ;) ale chapu, ze je potreba se vuci tomu ohradit, obzvlaste, je-li to dlouhodoby ukaz u nekoho konkretniho.

      Vymazat
    3. Ano, ale nejhorší je, že proti-komentující nejsou schopny pochopit, že nezávidíme ani nepřejeme, což je smutné, protože naše, resp. moje, komentáře se netýkají recenzí a postů nebo nějaké spolupráce s kýmkoliv, ale povahy osoby.

      Vymazat
    4. Kdyz ja si nejsem jista, jestli hodnoceni povahy osoby ma na blozich a komentarich co delat. A to plati pro obe strany. Ja absolutne nechapu potrebu nekoho napsat "ten a ten blog stoji za houby", na stranu druhou je i to validni nazor, ma ne nej pravo, jen je vlastne docela zbytecny... a debaty blogerek nad tim, kdo je a kdo neni arogantni mi taky prijdou mimo. No i kdyby nekdo byl, tak co, je to jeji blog a pokud ji mam za nesympatickou, tak tam nepolezu. A osoba s podobnymi komentari tim rika stejne vic o sobe nez o komentovane osobe. A pokud vas nekdo oznacuje za zavidejici, tak to muze byt i unik pred chladnou debatou. Buh vi :) a proc kazda moje veta zacina na A, vi taky jen buh...

      Vymazat
    5. No ono jde o to, abych se pak takovým terčem nestala já. Ono se to těžko vysvětluje, no ale tak jsem aspoň vyjádřila podporu druhé straně.

      Vymazat
    6. Chapu, ja jak rikam stejne videla jen ten jeden komentar, jestli je to dlouhodobejsi zalezitost, chapu ze te to stve.

      Vymazat
  3. Já jsem k tomu napsala svoje, přijde mi to ujetý, srabácký a směšný. Zástup pubertálních oveček nekomentuju, ony na to časem přijdou samy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím Tvůj názor.. Je to přesně tak, mladé holky, neví ještě ani co je život, ale hlavně, že doma mají miliardu rtěnek, dělají recenze na tuny kosmetických výrobků a ví snad uplně všechno.. HAHAHA..

      Vymazat
    2. Holky, ja se priznam, ze ten pristup "jsou mladsi, nic o zivote nevi, prijdou si na to samy" nemam moc rada. No a co, my jsme v jejich veku nebyly zas o tolik moudrejsi. Ty holky ve 20 nemuou mit nadhled a pohled na svet jaky budou mit v 35.

      Vymazat
    3. mě je 21 ..nemyslím tím všechno, ale dělat tohle, tak se opravdu propadnu .. :( u některých mě to opravdu mrzí

      Vymazat
    4. mafi, však proto, že mi taky bylo 20 a byla jsem podobný tele, můžu s odstupem času říct, že na to přijdou samy ;) V podstatě jsi potvrdila to, co jsem psala já ;)

      Vymazat
    5. To sice jo, ale nedky podobny komentare muzou pusobit prezirave, to me prijde zbytecny a jako dvacitku by me to jen nas...tvalo :D

      Vymazat
    6. Já jsem si všimla, že se mnou souhlasí spíš starší ročníky. Ale je fakt, že zkušenosti se předat nedají a chce to prožít ty vlastní. Ale myslím, že je třeba se ozvat, aby samy bloggerky nebo náctileté dívky neměly pocit, že pokud jsou bloggerky, tak si můžou dělat co chtějí a druhým to právo upírat. Svět prostě musí být v rovnováze ;)

      Vymazat
    7. PeťulaBook: Holt není každá mlaďoška tak prozíravá a pokorná :D

      Vymazat
    8. Ja ti dam "starsi rocniky" :D a jinak te zklamu, svet v rovnovaze neni a nikdy nebude, je to chaos! ;)

      Vymazat
    9. Heh, tak teď nevím, zda se urazit nebo se cítit poctěna :D Dvacet už mi sice bylo ale do starších ročníků se ještě řadit nechci:))) Né, pohoda. Tuším asi, jak to myslíš. V rovnováhu sice taky nedoufám, ale občas je potřeba, aby zabouřilo a sprchlo a vyčistil se vzduch. Tak to holt je. A je jen otázkou, kdo bude dělat toho bleska a hroma a nakolik přesvědčivě, aby to na ostatní mělo nějaký účinek.

      Vymazat
    10. Veru, děkuju, moc hezky jsi to popsala!! A já radši budu starší a chytrá než mladá a hm... nezkušená!!! :D

      Vymazat
    11. Kočky, -náctileté bych do jednoho pytle neházela, sama jsem se z té "škatulky" nevyhrabala.
      Jde i hodně o to, jak je kdo vychovaný a jak dokáže ocenit hodnotu věcí, příležitostí, ale i OSTATNÍCH LIDÍ. Někdo si holt i víc prožil, nebo se jenom líp umí chovat.
      Mě tahle celá aférka připadá spíš jako výsledek dlouhodobého dusna, co tak jako nenápadně proplouvá.
      Celé ty spolupráce holt hodně bloggerů svým způsobem změní (se mi aspoň teda zdá) a je to jako když novou "cool" věc hodíte do třídy na základku v několika kopiích, všechny majitelky jsou uražené, že nejsou jediné a unikátní, ale nikdo z nich si neuvědomuje, že jde i o to, jak si kdo tu věc sám pro sebe přizpůsobí.
      Vážně doufám, že jakmile to vyšumí, navrátíme se do milých a sluníčkových kolejích, protože ačkoliv s Tvými názory souhlasím, tyhle "tábory" v člověku moc dobrých pocitů nevzbuzují... :/

      Vymazat
  4. Ahojk, už jsem si toho také všimla a jsem z toho celkem špatná.. :( Řekla bych, že to začlo tím, co napsala Mia?? Myslím, že každý by měl říct svůj názor do očí, napsat - všechno dokáže každý..a přetvařovat se také.. Jestli si to holky už vyříkali, tak to nechme být :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale tohle se netýká už jen toho "vztahu" Mia x Ceady. Ale samotného postoje blogerek a čtenářek.

      Vymazat
  5. Miu som nikdy nesledovala a ni som ju neregistroval ale príde mi to veľmi pokritecké ... ale popravde nejak to neriešim , mám len pocit že ma to nejak obchádza ale je mi to dosť ľúto hlavne koli Ceady a všetkým ostatným zainteresovaným tak ako aj ty a ostatné blogerky ... ja totiž nežijem v takom svete a hlavne nechcem v tom svete žiť nenávidím pokritectvo a ani intrigy ...
    no hádam sa to vyrieši a hlavne po čase sa na to zabudne ... je mi to lúto a nepáči sa mi to ale nič z tým nenarobím ...
    Každý sme nejaký a každý máme vlasné svedomie podla ktorého sa riadime ... nikto ho nemá niekto má

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic s tím neudělám, to je právě spíš blbej přístup, protože pokud to nezkusíš, tak s tím opravdu nic nenaděláš. Možná, že si nabiju hubu, ale i já nevím všechno a sbírám zkušenosti!

      Vymazat
    2. Ja som to nemyslela tak že netreba nič robyť alebo sa postaviť za niečo poprípade riešiť pre to že keď to nespravíš tak ani nič nedosiahneš ... ja len mám plno iných starostí v reálnom živote ( tak ako každý iný ) a pre to neriešim veci čo niesu nutne spojené z životom ako takým ...
      Nemyslela som to ani útočne ... všeobecne mám väčšinou postoj k "nepodstatným veciam" ( viem že toto nieje zase až tak nepodstatné pre zainteresovaných ľudí )
      Ale vieš ja som mala ťažký život polovicu z neho som strávila po nemocniciach a pre to som sa naučila zaujať postoj aký som zaujala pri tomto a tiež pri podobných veciach rádoby ako by podobných aj vo svojom živote ...
      Takže to neber zase tak že som fegmoš a je mi to u "prdele" proste som taká ...
      A nechcela som len prilievať olej do ohňa ... :(

      Vymazat
    3. Mně přišel do emailu ještě jeden tvůj komentář, ale tady z mě neznámých důvodu není :(
      Tak se vyjádřím sem jen pro tebe: Samozřejmě tvůj případ je něco jiného, ale zase na druhou stranu to opravdu pro někoho není naprosto nepodstatné, přesně jak píšeš. No prostě, já doufám, že mi rozumíš, co jsem tímto komentářem chtěla říci.

      Vymazat
  6. Uff, tak na pár dní vypadnu mimo blogo svět a sotva nakouknu zpátky, vypadá to tu jak po hurikánu...!
    Ani nevím, zda ještě nějak reagovat. Přijde mi, že řečeno toho bylo už mnoho a s mnohým se ztotožňuju, ale nechci tu zas opakovat dokola věci, co už zazněly. Na různé věci mám různé názory (neříkám jaké), ale asi jsem byla moc naivní, když jsem si myslela, že blogosféra je příjemný způsob relaxace a získávání nových poznatků...? Takhle by to dopadnout nemělo. Vlastně je dobře, že jste to s Dejničkou poněkud rozvířily, třebas někteří spáči na vavřínech procitnou a zamyslí se. Souhlasné přikyvování za všech okolností ještě nikdy ničemu nepomohlo. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti náčelníku, že ses mě zastal! (pardon, ale to mi první vběhlo na mysl:-D)

      Vymazat
    2. Jj :D
      Hele, mně se zdál ten blogosvět - když jsem začínala - taky růžovej, ale postupem času se začíná zatahovat. Asi je to tou v poslední době velkou konkurencí nebo co... ?

      Vymazat
    3. No jo - konkurence! Ale o tu by mělo jít až v poslední řadě. Bohužel dnes vznikají blogy jako houby po dešti a všechny bojují o přízeň čtenářů a (převážně) kosmetických firem. Jako, neříkám, že mě by nepotěšilo, kdyby se mi nějaká firma ozvala a nabídla mi spolupráci. To rozhodně ano. Ale to ještě neznamená, že pro tenhle účel kolem sebe budu plivat a házet špínu na ostatní! O tom to opravdu není. Píšu, protože mě to baví a protože doufám, že to bude bavit i někoho, kdo si to bude číst. Když ne, no tak asi nepíšu až tak zajímavě a zkusím se zamyslet a nějak to přehodnotit, případně vychytat mouchy. A i kdyby ani to nepomohlo, tak si řeknu whatever, blogování je pro mě hlavně zábava. Dokud to bude bavit mě samotnou, tak si budu psát dál.

      Vymazat
  7. Já jsem se u Plum docela dobře bavila. Přišlo mi to v tu chvíli velice vtipné. Ať už "rejpání" Dejničky a Míny do Mii nebo později navážení se Simli do Lucy. Sleduji(přes Google nebo bez něj) všechny výše zmíněné.

    Předtím jsem se udržela a odpustila si rejpnout si taky. Ale to rozmazávání toho, že Mia má xy názor na tu a tu bloggerku (Ceady? Nevím nesleduji). Upřímně řekla, co si myslí, po osobním setkání(kde si to předpokládám vyříkaly a ujasnily) změnila názor. Zbytek komentujících se na ní sesypal jak vosy. Takhle se neštěkaj ani holky na základce.

    Všude razí se heslo "každý může mít svůj názor a vyjádřit ho", ale když to udělá Mia, tak se na ní sesypete? Přišlo mi to mírně přehnané. Simbli už ani nekomentuju, nemá to cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mína jsem já, aby nedošlo k nějakému omylu.
      Jinak o to právě asi šlo, protože Mia bez jakéhokoliv důvodu poflusala Ceady a pak měla tu smůlu, že se s ní najednou setkala tváří v tvář a musela to samozřejmě řešit a jak psala Labradoora, na to každý koule nemá, aby trval na svém tak radikálně negativním názoru a řekl ho někomu do obličeje! A samozřejmě musí zůstat za tu dobrou, protože by to pak měla velmi těžké. A právě já mám z Mii a jejích čtenářek pocit, že ona může mít názor a pokud ho vyjádři někdo jiný a ještě ke všemu je negativní, tak je hned oheň na střeše, co si to dovolujeme!

      Vymazat
    2. Můj komentář neměl vyznít nijak negativně nebo zle vůči Dejničce nebo komukoliv, kdo by se v něm mohl vzhlédnout a ani tento text, který bude následovat. Jen jsem vyjádřila své pobavení a údiv nad danou věcí.

      Nikomu neberu právo vyjádřit svůj názor, ale i přes to by to mělo "mít nějakou kulturu".

      Jen jsem narazila na fakt, když Mia změnila názor na Ceady tak byla za špatnou ještě víc. Samozřejmě může být Mia srab a hrát hodnou, protože nemá "koule" na to říct to dotyčné do obličeje, ale taky to hrát nemusí. S tou druhou variantou jaksi nikdo nepočítá a nebere ji v potaz.

      V žádném případě nejsem nějaká "poblázněná čtenářka" Mii, jen aby bylo jasno.

      Vymazat
    3. Já to taky nemyslela na tebe, ale zase na druhou stranou, jak si Mia mohla takové hodnocení dovolit? Pokud tedy blogování má "mít nějakou kulturu"?

      Vymazat
    4. A jak si může takové hodnocení dovolit Simbli?

      Těžko říct...

      Vymazat
    5. Spíš jak si to mohou obě dovolit...

      Vymazat
    6. Já celé tohle dění sleduju zpovzdálí a moc nemám chuť to nějak detailně rozpitvávat, chtěla bych se vyjádřit jen k jedné věci - proč by si nějaká blogerka nemohla dovolit zhodnotit blog nějaké jiné? Co je na tom špatného? Blog se jí nelíbí, má proto důvody, tak proč by je nemohla říct nahlas (napsat)? Když by na to přišlo a někdo se nás zeptal, tak přece každá bychom dokázaly vyjádřit svůj názor na blog a proč bych nemohla říct, že blog je podle mě špatný, recenze nepřínosné a autorka se v kosmetice nevyzná? Takže hodnocení Smbli nebo Mii nepovažuju za špatné nebo troufalé, na názor mají právo a obdivuju je, že měly odvahu napsat ho veřejně.
      Nicméně hodnocení Mii a následné spřátelení se Ceady je věc jiná - pokud vím, Mia hodnotila úroveň blogu Ceady, nikoli ji jako osobnost. Proto nechápu, jak je možné, že po osobním setkání takhle otočila - ano, poznala, že je Ceady milá a sympatická holka, ale co se tím změnilo na kvalitě jejího blogu? Příspěvky zůstaly stejné, takže teď se Mie líbí jen protože se se Ceady zná? Přestalo jí vadit, že se nazývá přední českou blogerkou? Nebo bude všude tvrdit, jak je Ceady skvělá a o jejím blogu nadále mluvit jako o omylu?

      Vymazat
    7. To je na druhou stranu taky pravda, ale jde právě přesně o to, že člověk pak musí počítat s tím, že se může s realitou setkat tváří v tvář a bude muset nějak argumentovat, aby svůj postoj obhájil. I když já bych takhle radikálně na blogu jiný blog nezhodnotila.

      Vymazat
    8. Tak tady došlo asi k omylu nebo nepochopení- mě nevadí, že Mia vyjádřila svůj názor na jiný blog, ale to, že káže vodu a sama pije víno. Kafrá jak se jí nelíbilo, že Ceady si někam o něco napsala, přitom sama dělá to samé, jak by si sama fake nikdy nekoupila a taky to udělala a pak zapírala.. A to jak najednou poté co Ceady poznala osobně její blog najednou není omyl to už je trapárna největší...

      Vymazat
    9. Já jsem se o tom vyjádřila u Borůvky.
      S Petrou souhlasím v tom, že něco takového napsat stojí odvahu, ALE stát si za tím i face to face je o mnoho těžší, nicméně já osobně jsem taková, že co napíšu, nebo jednou řeknu, jsem schopna zopakovat a držet se toho (a to jde kolikrát i jenom o princip) a po někom, kdo se o mě takovým způsobem vyjádří, čekám to samé, stát si za svou myšlenkou.
      Mj jde i o princip, jakým kdo svůj názor vyjádří. Napsat, že něčí blog je naprostý omyl mi zrovna košér nepřipadá.

      Vymazat
    10. Kyky, já si blogový svět taky tak představovala, ale tohle trochu přešláplo :(
      Jen pro vyjasnění, abych taky něco špatně nepochopila: v tom komentáři u Borůvky s házením špíny na ostatní blogery jsi myslela mě?

      Vymazat
    11. Tak tak, ať si každý hodnotí cizí blog jak chce a prohlašuje o něm, co se mu zachce. Však v tom nikdo nikomu nebrání. Mia si ale musí uvědomit, proč je teď všem pro smích. A není to kvůli tomu prohlášení, že blog Ceady je na hovno, ale proto, že nejen, že si za tím nestála a otočila, ale ještě jí začala lézt vyloženě ukázkově do prd*le. Docela by mě zajímalo, co Mia Ceady při jejím vysvětlování "blogu na hovno" plkala za medy.

      Vymazat
    12. "Za některé fotky děkuji ostatním blogerkám, které se se mnou této akce zúčastnily, zvláště pak Ceady." a pěkně i s odkazem na ten blog, co je jeden velký omyl. Tak asi tak...

      Vymazat
    13. Taky už se mi nechce k tomu vyjadřovat, ale přece mi to jen nedá. Nejvíc se ztotožňuju asi s Viennetkou. Jako hlavně Mia potom nenapsala, že Ceady blog je super, jen že je to fajn holka a vyříkaly si to spolu....Já bych jí zas nenasazovala psí hlavu. Občas mě na ní teda taky mrzí, že mi přijde trošku povýšená, ale snažím se nesoudit člověka podle netu - co se týče těch fake Mac štětců, to mě akorát přišlo nefér, když tvrdila, že smazala celý starý blog, přitom dáááávno předtím smazala fotku se štětci a naše komentáře, kde jsme se jí slušně a přátelsky snažily vysvětlit, že naletěla.

      Na druhou stranu, pokud někomu vadí jen áchající komentáře a stádní chování, tak přeci i Mia, Simbli a ostatní dokázaly vybočit z davu a říct neanonymně svůj názor :)

      Jinak jako mě je to jedno, podle mě je to jen bouře ve sklenici vody a zbytečně to všichni zúčastnění dramatizují :)

      Vymazat
    14. Dashulko, vybočila z achajícího davu, řekla svůj názor a to je fajn. Pak to ale pohřbila tím, že si za tím nestála. Taky tady můžu napsat, že Míny blog je jeden velkej omyl a že nechápu, co zrovna tady by mělo být zajímavýho. Když pak ale budu Míně vyprávět, jaká je to fajn holka a že jsem to JAKO TAKHLE NEMYSLELA, no tak udělám hlupáka jedině sama ze sebe... Ono kdyby totiž nedošlo k tomu osobnímu setkání, tak to bude všechno jinak. Ceady blog bude stále jeden velký omyl a ani náhodou by Miu nenapadlo dát na svůj blog odkaz na ten Ceadin. Jak se totiž může s omylu stát zajímavý blog, aniž by došlo ke změně jeho obsahu, to už je mi záhadou...

      Vymazat
    15. Míní, ne, upřímně - myslela jsem Miu.
      Taky píšu mraky emailů (samozřejmě ne s takovým obsahem) spoustě lidem a kolikrát i jako feedback kvůli nabídkám práce aj a hodně by mě nakrklo, kdyby někdo někde vytruboval, co jsem kam napsala a na jakou pozici se hlásím - samozřejmě jako příklad.
      Je to sice zajímavá perla, ale kdybychom to nevěděli (a i když to víme), nic by nám do toho být nemělo a rozhodně by se to nemělo rozmazávat, pro mě to nic nemění.
      Vždycky se ke všem chovám tak, jak bych si to i já sama na jejich místě zasloužila a nad někoho se povyšovat mi přijde vážně mimo mísu.

      Vymazat
    16. ... čímž nechci říct, že obsah toho emailu je ok a košér, myslím tím jen, že osobní pošta je osobní pošta a zachování osobních informací musí fungovat ať pracuješ kdekoliv.
      Jedna věc je to prokecnout u kafe a zasmát se, druhá je roztrubovat to na každém rohu a dělat z toho důvod diskuze.

      Vymazat
    17. Teď úplně nechápu, co tím myslíš, ale to neva, už to nebudem pitvat :)

      Vymazat
    18. Ha, Kyky, tak teď jsem udělala obří botu, páč jsem myslela, že to bylo namířeno na mě a to mě dost na... štvalo!!! Tak to se omlouvám!!

      Vymazat
    19. Zlato, vůbec nevím, za co se omlouváš. :D
      Asi jsem to napsala hodně zmateně, píšu jak myslim, myslim špatně. :D
      Prostě mi vadí i princip toho, že Mia napsala, že pracuje v nějaké firmě, do které Ceady napsala to a to a to.
      Jedna věc je zasmát se absurditě mejlu jen tak, druhá věc je schválně to všude vytrubovat.
      Ať tak, či tak, je to pořád mejl = osobní korespondence s kýmkoliv, její obsah by se jen tak rozhlašovat neměl, at je jakýkoliv. Tomu pak říkám spolehlivé nakládání s citlivými informacemi, že...

      Vymazat
    20. Aháá, tak to potom jo!!! Už chápu. No to je taky pěkné!
      Kyky, já jsem tak moc ráda, že se to vysvětlilo, že to nebylo na mě. Moc by mě to mrzelo!

      Vymazat
    21. A to ani nevíš, jak by to mrzelo mě! :)
      Vždyt já k tomu mám v podstatě skoro stejný postoj jako ty (jen o něco mírnější, teda)! ;)
      Jsem fakt ráda, že sme si to vysvětlily, ještě než by se to nějak pokaňhalo! :) Neuvěitelně by mě to mrzelo...
      Asi budu muset začít být ve všech komentářích konkrétnější. ;D

      Vymazat
    22. No já taky, radši se nejdřív zeptám, protože jsem včera v návalu vzteku začala dělat opatření. No ještě, že to šlo vrátit do skoro původního stavu ;)

      Vymazat
    23. Tak to nepobírám... Až tak? Jakápak opatření? :)

      Vymazat
    24. Normálně jsem tě vyhodila z blogrolu a ze sledovaných blogů! No fakt zbytečnost v návalu vztaku. Příště musím počítat aspoň do 10 a dřív se zeptat!

      Vymazat
    25. Tak to jsem i nerada, že to tak vyznělo. :D Jsme se nějak nepochopily. :DD

      Vymazat
  8. Mě teda baví tuhle aféru sledovat, jen mě trochu mrzí, že se holky neporvaly, ale tak třeba příště, pokud bude nějaké setkání po těchhle zuřivých debatách na blozích... :D
    Jinak je mi to docela fuk, ať si intrikují a pomlouvají se, já si stejně budu sledovat, koho uznám vhodného, charakterová stránka blogerek mě moc nezajímá, čtu je kvůli recenzím, nepotřebuju se s nimi kamarádit. Takže kupříkladu u Mii mě víc irituje to, že jako bohemistka má trochu problém s psaním čárek a ji/jí v recenzích, než že něco řekne a nestojí si za tím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nejsi jediná, kdo to tak má. Ale já naopak vybírám blogy podle osoby blogerky, tudíž z toho pro mě vyplývají určité problémy :D
      A gramatiky si všímám též, ale to zas tolik nebere mě!

      Vymazat
    2. Osobně si myslím, že tenhle postoj je v dané situaci nejlepší. ;)

      Vymazat
    3. Kyky, a jsme u toho! Právě já bych takový postoj jednoduše neustála! :D

      Vymazat
    4. No já u sebe taky ne, ale myslím to pro LC., její situace je pro ni lepší, než kdejaké špatulkování do táborů, ačkoliv si každý stojíme jen za svým. ;)

      Vymazat
  9. Nepřečetla jsem všechno co se dalo protože mi to pak už přišlo vážně k pláči, ale Tvoje a Dejničky chování mi přijde přehnané. Na to, že jsem si myslela že máš rozum, jsi u mě docela klesla. Je to holek věc co si řekly a co ne, rozhodně nemůžeš vědět co si tam mezi sebou řekly, dokonce jsem četla že Mia to Ceady řekla i do očí, tak nevím proč tolik rýpete když to vlastně není Vaše věc. A zdá se, že si to vyjasnily. Nezlob se, ale přišly jste mi jako dvě puberťačky. Můj názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nedopatření Ceady x Mia byl jen poslední impuls k mému vyjádření dlouhodobějšího dojmu, který se mi potvrdil, a mého postoje.

      Ano, dalo by se to nazvat selekcí a vyjasnění názorů. Nechci, aby docházelo k omylům, jak píšu výše.

      Vymazat
  10. Tohle šlo mimo mě, přečetla jsem si, pak tedy jen zběžně prošla diskusi a úplně mi spadla brada. Nicméně když jsem s blogováním začínala (léto 09), tak několik mých oblíbených blogerek z UK skončilo právě kvůli vzájemné závisti a odporu k navázání spolupráce s PR agenturami. Takže z mého pohledu jen vlna dorazila do ČR.

    Abych pravdu řekla trochu jsem nepochopila v čem bylo jádro pudla. To že se lidé pomlouvají a budou pomlouvat, mění názor jak korouhvička bylo, je a bude.
    Miin ani Ceadin blog nesleduji. Miu si pamatuji z toho, jak útočně zareagovala na Petino a Diančino upozornění ohledně fake MAC štětců, pak mi komentovala na blogu a byla milá. Ceady blog jsem dnes taky viděla poprvé a i když textově nejde o nic extra /videa jsou špatná, ale to je většina českých videí/, tak má krásné a precizní fotografie, které se mi moc líbí a je vidět, že si s nimi dala hodně práce.

    Myslím že volba děvčat na spolupráci s Biodermou se orientovala na jinou cílovku naž jsou ženy nad 25 let, proto vybrali je. Kdyby jejich cíl byly vyšší věkové skupiny vybrali by ty co skutečně píší blogy/tedy kromě Petry z Lovely hair/, ty už asi mají zajištěné časopisy a nikoho nehledají. Z mého pohledu bych si článek o takové akci ráda přečetla od Černé Mooru, Verunek, trb, Mili de Ilusorie, Růžového chroustíka. Ale to se asi jen tak nestane.

    Tak a jestli ten komentář nedává smysl, nebo je trochu páté přes deváté, tak se omlouvám, jsem z počasí nějaká unavená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a teď jsem si to po sobě přečetla a přesně čeho jsem se bála, nedává to smysl. Ta poznámka k UK, ne že by si záviděli PR spolupráci, ale ty co odsuzovali PR pro PR, tedy bez toho aby se napsala recenze a mizernou úroveň některých příspěvků, tak byly osočeny ze závisti a sesypalo se na ně hejno haters a řada z nich skončila. Spíš to byla špatná atmosféra, fakt bych to dneska měla zabalit.

      Vymazat
    2. Mně vůbec nešlo o spolupráci s Biodermou a vůbec spolupráci s jakoukoli značkou, to je mi fuk. Spíš o chování blogerek vůbec, nejen Mia nebo Ceady a nejen teď, ale i dříve.

      Vymazat
    3. Jak píšu nedává to smysl, to co mi v hlavě utkvělo po přečtení pěti diskusí je ten komentář. Bohužel to co tobě a Dejničce vadí je tak trochu utopeno v diskuzi a není to tak jasné. Možná by neškodila napsat co ti vadí :). Protože když ty blogy nesleduju, tak nevím vo co go. Teprv po opětovném přečtení všech komentářů tady a na plum jsem pochopila co přesně vám vadí.

      Co z toho mého komentáře asi nevyplývá úplně jasně je, že jakmile se zapojí do něčho hodně lidí, vzniká hodně třecích ploch. Lidi prostě pomlouvaj a rádi se dělaj lepšími než jsou. Mia si v diskuzi přisadila z pozice "té lepší" a záhy se jí to vrátilo jako bumerang. Prostě si naběhla a vypadlo z toho, že v blogosféře, kde si každý vytváříme nějaký fiktivní obraz, není vše zas až tak virtuální a růžové. To že reaguje zbrkle vím z epizody se štětci, kdy si od Dianky nechtěla nechat vysvětlit co je a není fake a pak když pochopila, že má fake vše smazala, stejně tak reaguje když ji někdo upozorní na přehlédutí, nebo fotografii bez odkazu. Osobně si myslím, že celé to cukrování pochopitelné protože jde o PR akci. Těžko mohla napsat sešla jsem se tam s tou o které si myslím, že je strašná. Byť pokud se chová stejně je to pokrytectví, hlavně mi vadí, že uveřejnila část interní firemní komunikace, jen aby dodala svým argumentům váhu, aby to následně celé popřela.

      Co ale asi mnohým bude vadit je, že ty a Dejnička se s tím vůbec nepářete :). Jen houšť, houšť a větší kapky.

      Vymazat
    4. Jak jsem říkala Mirce, inteligentni to pochopí a tak se i stalo;-) Díky Day za podporu, jsem ráda, že jsi to tak hezky shrnula, protože přeci jen máš oproti mě dar umět psát.

      Vymazat
    5. Měla jsem to shrnout do příspěvku, máš naprostou pravdu Day! Jenže já si vůbec nebyla jistá, jestli to vůbec publikovat a pak jsem se rozhodla, že ano, a potřebovala jsem to dát na blog rychle, jinak bych si to určitě rozmyslela. Ale jinak také velmi děkuji, já stejně jako Dejnička vím, že ty jsi pánem slova a dokážeš tomu dát srozumitelnou formu!

      Vymazat
  11. Holky, nepřipadá vám trošku hloupé tohle řešit na blogu, který s tím nemá nic společného. Ať je to jak je, vás se to netýká. Holky si to vyřešej/nevyřešej mezi sebou a vás to nemusí moc vzrušovat. Myslím v dobrém.
    To že Mia není tak sluníčková holčička, byl pro mě docela šok. Sice její blog nečtu neb mi přijde pro holky kolem 16ti..ale dost si zavařila a už je jen pro smích. Nejlíp, jak házela špínu na ostatní a ze sebe dělala svatou. Proč se proboha museji pomlouvat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřipadá, proto to tu je. Já se nějak nemůžu smířit s "nebezpečím", že by se takto mohly začít chovat právě čtenářky nejen Mii, ale i dalších podobných blogů, protože takhle by mohly z toho nabýt pocitu, že je všechno dovoleno, že lež a pokrytectví, plivání na kdekoho je norma.

      Vymazat
  12. Promiň, úplně mimo téma: nechceš někdy zajít na kafe v Bohnicích nebo třeba Letňany? Mám psát raději na email? Když tak to vymaž. Díky.

    OdpovědětVymazat