sobota 21. července 2012

Nova coleção/Připravovaná kolekce China Glaze - Bohemian Lustre Chrome

Bom dia leitores! Hoje iremos falar de uma coleção maravilhosa que será lançada em agosto deste ano, a Bohemian Lustre Chrome da China Glaze.
Esses esmaltes nem foram lançados ainda mas já ganharam meu coração..haha pena que demoram um pouco para chegarem ao Brasil :(
As cores são metálicas e bem coloridas, que dependendo da luz, elas mudam de cor.

Dnes se podíváme na připravovanou kolekci od China Glaze - Bohemian Lustre, která vyjde v srpnu tohoto roku.
Moc se mi líbí a lituji, že bude trvat docela dlouho, než se dostane na trh do Brazílie :(
Barvy budou metalické barevné, barvy se budou měnit podle dopadu světla.

Vamos as fotos:





Lindos né?!!! Estou louca para ver essas cores =D
Krásné, že? Hrozně se těším, až je uvidím naživo =D



9 komentářů:

  1. Na tuhle kolekci už se moc těším a jsem zvědavá na swatche! Podle obrázků se mi nejvíc líbí asi ten poslední:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už swatche teď viděla a ten poslední jasně u mě vítězí!

      Vymazat
  2. já se taky strašně těším a nejspíš si je koupím všechny ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. The collection seems to be gorgeous, multichromes are my passion :) I can't wait to see some swatches on google, I hope it won't disappoint me!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm laky vyzeraju zaujimavo :)) krásne

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsou úžasné barvy! Doufám, že se k nám kolekce dostane co nejdřív a že aspoň jeden z nich (vyberu nejhezčí :D) bude u mě doma :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, no to je jasné, já si taky beru ten nejhezčí!

      Vymazat
  6. Nádherné. Vpravo nahoře je můj favorit.

    OdpovědětVymazat