čtvrtek 12. července 2012

Otevření Sisley salonu

Včera jsem se díky nejhodnější Dejničce mohla zúčastnit otevření nového kosmetického salonu Sisley v Praze.
Osobně mám s touto značkou pramalé zkušenosti, kdysi jsem měla vzorek pouze odličovacího krému a tonika, byly příjemné, to ano, ale za ty peníze bych si je nekoupila, protože znám mnohem levnější vyhovující produkty.

Nicméně Dejnička je Sisley maniak, tak pořád tvrdí, že jejich pečující i dekorativní kosmetika je ta nejlepší :) Zatím nic neříkám a těším se, až všechno, co jsem dostala, otestuji... Celkově ale musím říct, že na první pohled mě tato kosmetika odrazuje cenou, takže ji ani v parfumeriích nevyhledávám, protože co kdyby mi něco hodně vyhovovalo, že!

K večeru toho moc nenapíši, v samotném salonu jsme se podívat nebyly, pouze v horní části, kde byly vystavené všechny jejich produkty (pečující i dekorativní kosmetika a voňavky). Místnost byla docela malá a bylo tam hodně lidí a hrozné vedro. Ale konzultantky byly velice vstřícné, rády poradily a ještě radši přinesly vzoreček čehokoli, o co jsme požádaly :) Dekorativku jsem si tedy hodně osahala a nejvíc mne zaujaly třpytivé tužky a stíny a jedna krásně růžová rtěnka.

Skoro největší zážitek mi poskytla svíčka s vůní máty, která voněla jako mojito a kterou jsme pořádně očuchaly :D

Obsah taštičky, kterou jsme při odchodu dostaly jako dárek:

Ze salónu... (foceno mobilem):





Katalog nabízených ošetření:




Takhle jsem vypadala - fotila Dejnička a hlavní bylo, aby byla vidět taštička ;)

18 komentářů:

  1. Moc ti to slušelo! A závidím tu kopu vzorečků :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych třeba místo těch vůní dostala radši kosmetiku, nu ale lepší než drátem do oka, že :D

      Vymazat
    2. Miru, dekorativku bohužel nedávaj nikdy. Na druhou stranu, ta je u nich nejlevnější, takže to ber tak, že takhle jsi dostala za víc peněz;-)

      Vymazat
    3. Nojo, to máš pravdu, tak aspoň že dávají ty makeupy ;)

      Vymazat
  2. jejda, strašně ti to sluší. a ještě víc vám závidím... já bych taky chtěla, aby se u nás otevřel salón sisley. a ty vzorečky... já jsem se na tu fotku raději ani nedívala, to bych záviděla až do zelená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mnohokráte, moc mě těší, když mě někdo chválí!

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší a přidám se ke komentářům, že závidím. Nějak pořád nevím co dělat, aby mne někam začli zvát. Já bych o tom také napsala :-) Dobře, že jsi si to užila. Těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, od tebe pochvala těší dvojnásob! No já taky nevím, jak to dělat, aby mě zvali automaticky :D Tohle je jen a jen zásluha a dobrá vůle Dejničky, taky mohla vzít s sebou někoho jiného. Ani vlastně nevím, čím jsme si to zasloužila, musím se jí dodatečně optat :)

      Vymazat
    2. Martino, byla jsem pozvána, protože jsem byla dlouholetou zákaznicí a kupovala jsem vždy přímo u vizážistky Sisley, která na mě za ty roky už měla kontakt a doporučila mě;-)

      A ty kecko, koho jiného bych vzala? Teda ještě Péťu, ale ta má smolíka, že bydlí blbě:-D

      Vymazat
    3. Tak ještěže Péťa bydlí tak daleko :D

      Vymazat
  4. Jejda ty jsi hezká! No mě je Sisley svými cenami nesympatické, pár věcí jsem zkoušela, bylo to fajn, ale na zadek jsem se z toho neposadila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Asi tak nějak, jsem dost skeptická k účinkům, ale uvidím, třeba překvapí.

      Vymazat
  5. Que legal Mina, adorei o salão...que inveja!!
    gostaria que tivesse aqui também =D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda vau, dostali ste toho dost... Tesim sa na recenzie :) A velmi ti to svedci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Na recenze si ale budeš muset trochu počkat, protože teď testuji Ziaju :)

      Vymazat
  7. Míno, ty máš naprosto super postavu! Sisley kosmetiku znám, ale moc zkušeností s ní nemám, jsem zvědavá na recenze!:-)

    OdpovědětVymazat