středa 11. července 2012

Zoya - Dana

Tmavě růžový krémový lak. Žádný extra unikát, ale barva je docela výrazná. Lakuje se bez problémů.

Dana é escuro rosa com pigmentação muito boa. Nao é cor único mas bom :) Pintei 2 camadas. Aplicação é excelente.

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:



20 komentářů:

  1. Mě se zdá úžasný, skvělý, fantastický, přesně podle mého vkusu.
    A máte tu super kočičky, i když modré pozadí je moc modré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda dech nevyrazil, ale hezký je :)
      Taky myslím, že modré je moc, ale bohužel dodatečné úpravy u této šablony nejsou možné. Ale já těm kočičkám prostě nemohla odolat!!

      Vymazat
    2. Kočenky jsou super, jen je škoda, že je to hlavní textové pole tak úzké a boční panel zase dost široký. Ale celkově se mi líbí schéma víc než to předchozí fialovoučké, tam jsem si připadala jak u cizích :D
      Verunka

      Vymazat
    3. Veru, ty šířky mě taky štvou, to bylo první, co jsem chtěla změnit, ale bohužel... :/

      Vymazat
  2. Mě se líbí teda moc.
    Nový vzhled mi normálně vyrazil dech. Je moc hezký, ale budu si muset zvyknout na tu přehršel modré. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viz odpověď u Day, ale modrá je naštěstí dobrá ;)

      Vymazat
  3. Taky ji mám! Unikátní sice není, ale krásná je moc!

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych vážně reagovala ráda i jinak než jen óóó ten je krasný... ale co mám jaksi furt říkat, když se mi libí skoro každý lak, co tu vystavuješ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, co mám s tebou dělat :D Ale hnusný laky si teda kupovat nebudu, hihi!!!

      Vymazat
    2. No mám to podobně, celkově tady najdu jen hodně málo laků, které se mi nelíbí a které bych nenosila. Vlastně bych skoro celou tvojí sbírku s radostí adoptovala :)))
      Verunka

      Vymazat
  5. Děkuji moc všem za komentáře a že se vám kočičky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takže to napíšu ještě sama za sebe - ANO, je krásný :) A navíc je to Zoya... může nastat lepší kombinace?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale krásná barvička. Taková se tu dá koupit? V lakách nejsem tak zběhlá.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je ovšem barva nádherná. Wow! Něco podobného bych brala na zbytek léta, jenže než by mi dorazila, tak bude po létu :DD

    Fakt krásná a už to tak vypadá, že jsem definitivní Zoya závislák! :)

    katushkaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je úžasná barvička... úplně jsem se do toho odstínu z tvých fotek zamilovala... prostě růžovka, jak má být :)

    OdpovědětVymazat