čtvrtek 9. srpna 2012

Dermacol - nr. 101

Nemám ponětí, co mě kdysi donutilo koupit tento lak. Věděla jsem hned, že to nebude krýt a nebudu to nosit. Ale asi mě nalákal ten nový stojan s Dermacol laky. Sice i na tomto píší "one coat", ale tomu jsem nevěřila ani vteřinu, protože je to tak průhledné, že je v lahvičce vidět štěteček. Lak je zabarven lehce dorůžova a obsahuje ne moc výrazně různobarevné třpytečky.

Omlouvám se za nehty, ale trochu chytly zelený nádech z předchozího lakování, takže to není nic moc :(

PS: Kdyby se ho chtěl někdo ujmout, je váš ;)

Dermacol é a marca checa. Ela é barata aqui :) Esmalte nr. 101 é pura rosa com glitter multicor. Eu nao gosto estas transparentes esmaltes :(
Que quir isso?

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:


13 komentářů:

  1. Mně nepřijde až tak špatný. Někdy v super spěchu tyhle nenápadné třpytivé aplikuji, abych nebyla úplně jako "nahá." :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nechápu co tě donutilo:-D Čéče ale jestli oni to nemysleli jako 1 vrstva efektového nadlaku..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jako efekťák může mít celkem slušné uplatnění. Jak snadno se odlakovával?
      Verunka

      Vymazat
    2. To je možný, 1 vrstva efektů by stačila.

      Odlakovaní nevím, měla jsem ho jen na focení...

      Vymazat
  3. Náhodou, mne sa celkom páči. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Míno, ty se znáš s Aničkou z http://nalakovany.wordpress.com ? Nevíš, proč už nepíše, co s ní je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám, ale slyšela jsem, že se ji teď nechce psát a má hodně práce.

      Vymazat
    2. A od koho jsi to pls slyšela? Děkuji za odpovědi.

      Vymazat
  5. Tak tenhle lak je naozaj o hovnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle radikálně bych ho nezařadila, určitě si své příznivce najde.

      Vymazat
    2. Nevím proč, ale komentář od anonyma spolu s tvou odpovědí mě neuvěřitelně rozesmál! :DDD

      Mně připadá nijaký, nedokážu si ho představit jinak než jako efekťák (a samotný fakt není nic pro mě - závidím lidem, co se jim sám samotinký líbí a byli by ochotni něco takového nosit), takže bych ho rozhodně nekupovala.

      Vymazat
    3. No já kdybych neměla tak zažloutlý nehty, tak by mi někdy nevadilo ho nosit. Ale jinak je to spíš efekťák.

      Vymazat