středa 29. srpna 2012

Nails Inc. - Sweets Way

Hoje vou mostrar a vocês um esmalte que me deixou completamente apaixonada: o Sweets Way da coleção Sprinkles da marca Nails Inc London.
A Nails Inc surgiu em 1999 e sempre está lançando coleções lindas, pena que aqui no Brasil é um pouco difícil de encontrá-los. Assim que lançaram a coleção fiquei de olho no site da Esmaltería da KK para garantir os meus. O preço custa R$ 32,00 mas vale muito a pena, porque eles são divos demais!
A coleção Sprinkles é composta por 4 cores:

Dnes jsem pro vás připravila lak, který mě naprosto dostal: Sweets Way z kolekce Sprinkles od Nails Inc London.
Značka byla založena v roce 1999 a jejich kolekce jsou opravdu krásné. Škoda, že tady v Brazílii je obtížné je sehnat. Ale jakmile byla kolekce k dostání v eshopu Esmaltería da KK, okamžitě musela být moje. Cena je R$ 32,00 (R$ 1,00 je cca 11 Kč) ale stojí za to, protože jsou opravdu úžasné! (na www.nailsinc.com se prodává za 11 GBP, pozn. Mína)
Kolekce Sprinkles obsahuje 4 barvy:


Desta coleção eu comprei somente 3 e o primeiro que testei foi o Sweets Way. Este esmalte tem uma cor discreta, sua base é nude com brilhos azuis, rosas e brancos. Adorei a marca e sua pigmentação é ótima, pois com 2 camadas cobre muito bem as unhas e sua secagem é rápida.
Aconselho a passar um top cot por cima para que a unha fique lisa. Está APROVADO!!
Vamos as fotos:

Koupila jsem si pouze první 3 a jako první jsem testovala právě Sweets Way. Základní barva je velmi decentní světlá béžová s modrými, růžovými a bílými třpytkami. Má velmi dobrou pigmentaci, stačily mi 2 vrstvy a velmi rychle schnul. Určitě doporučuji dát přes lak topcoat, aby byl nehet hladký. Je NÁDHERNÝ!!






4 komentáře:

  1. Je krásny ale zase raz kategória moc drahé!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem letos propadla střípkatým lakům ve všech provedeních a barvách. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty bych si zamilovala už jenom kvůli tomu obalu, vypadají úžasně :).

    OdpovědětVymazat