sobota 18. srpna 2012

Orly - Nail Rescue


Hoje vamos falar sobre um produto que testei e estou adorando: Orly Nail Rescue. Quando fico muito tempo sem dar uma intervalo nas esmaltações, minhas unhas ficam mais fracas e começam a quebrar no cantos... eu detesto isso!!!

Foi então que, em um grupo de esmaltes no facebook, descobri este produto da Orly que promete acabar com este problema. Fiquei muito curiosa e decidi comprar.

A embalagem vem com uma lixa, uma cola e um pó bem fininho. Lembrando que, antes de usar o produto, é bom ler o manual que vem na embalagem, porque ó pó e a cola são absorvidos rapidamente pela pele e pode causar irritações.
Olha o que veio na embalagem: 

Dnes si pojďme popovídat o produktu, který jsem testovala, a nakonec jsem si ho zamilovala: Orly Nail Repair. 

Když mám dlouho bez přerušení nalakované nehty, jsou pak slabší a začnou se ze stran odlamovat ... Nenávidím to!
Pak jsem v lakové skupině na Facebooku našla doporučení na tento produkt od Orly, který slibuje, že tyto problém vyřeší. Byla jsem velmi zvědavá a rozhodla se ho koupit.
Balení je dodáváno s pilníčkem, lepidlem a jemným práškem. Dejte pozor před použitím výrobku a přečtete si návod, který je dodáván s výrobkem v balení, protože prášek a lepidlo se rychle vstřebávají do kůže a mohou způsobit podráždění.
Podívejte se, co balení obsahuje:





Vou colocar aqui para vocês o modo de usar:
1° - você passa a cola em toda a superfície da unha quebrada, sem encostar nas cutículas
2°- mergulhe a unha no pó e retire com um pincel o excesso de produto das unhas

Teď vám popíši, jak produkt používat:
1) naneste lepidlo na postižené místo, vyhněte se kůžičce
2) namočte nehet do pudru, otřete přebytečný prášek štětečkem


3° - use a lixa para deixar a unha uniforme e retirar o excesso que ainda ficou nas unhas

e pronto!! É só esmaltar conforme o desejado. 

3) obruste pilníčkem, aby se povrch lepidla zarovnal s nehtem.

Quero dizer que aprovei demais o produto, mas ele não concerta de fato a unha quebrada, ele serve para fazer um remendo e você não ter que tirar a unha toda.
Segundo o manual, você pode passar o produto toda vez que for esmaltar, até ela crescer, para evitar que quebre novamente.


Tento výrobek vlastně opravuje nalomené nehty - slouží k opravě, aniž byste musely odstranit celý nehet.
Podle návodu můžete použít výrobku pokaždé, když lakujete, dokud nehet vyroste, aby se zabránilo zlomení.
(např. jsem našla video na youtube tady. Mína)


11 komentářů:

  1. To vypadá dobře!!!! Mě se furt ze strany naštipují palce :/ Kouknu po tom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem o tomhle taky neslyšela a zaujalo mě to. Musím mrknout též ;)

      Vymazat
    2. Na modeláži to budou mít od 22.8., pak hned kupuju. Jestli to bude fungovat, posílám Bruně čokoládu :D Mě ty palce nesmírně se*ou, všechny nehty mám hezky delší a palce jak paličky na buben...

      Vymazat
    3. Tak přesně tenhle problém jsem měla taky - jen palce a pořád dokola, ani nestihl trošičku dorůst a už byl v půlce zas naštíplej... Pomohl mi na to doplněk stravy - Vápník, hořčík, zinek (jedna tabletka). Brala jsem i Biosil, ale ten byl na nic. Ale jak jsem začla brát tyhle, tak mám palečky jako nikdy :D A to jsem to nezačala brát kvůli nehtům - takže dobrý vedlejší účinek :)

      Vymazat
    4. Haniii, já nemám ani tak problém s lámáním jako s třepením. Beru Biosil a na nehty mi pomáhá, je zajímavý, že se mi pořád třepí, ale jsou zároveň pevnější. Dává to smysl? :D
      mmch má ta tvoje tabletka nějaké jméno? Možná bych vyzkoušela ;)

      Vymazat
    5. Třepit se mi začaly taky, ale jak jsem si začala dělat P-shine, tak to přestalo :) A když jsem odlakovala nehty, tak jsem je měla hrozně vysušené, ale jak mám pod lakem P-shine, tak nee :) Jen tam, kde to odrůstá.
      Jinak tabletka se jmenuje prostě Vápník, hořčík, zinek :) Je to od firmy MedPharma: http://www.drmax-lekarna.cz/medpharma-vapnik-horcik-zinek-tbl-37.html
      Píšou 1-2 tablety denně, já zobu jednu po obědě a asi to stačí :)

      Vymazat
    6. Když já jsem na p-shine hrozně líná :D Ale ty tabletky, až doberu Biosil, vyzkouším! Díky!

      Vymazat
  2. Mě se ze strany odštipuje prostředníček a ukazováček, tak koukám, že to vypadá dobře :). Asi si to pak pořídím :).

    OdpovědětVymazat
  3. jeee, no to vyzera uplne super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto je přesně to, co někdy potřebuji, abych se vyhla stříhání všech ostatních nehtů. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je něco pro mě! Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat