neděle 12. srpna 2012

Pixi - Vivid Coral 039

Vivid Coral, jak název napovídá, je neonová oranžová. Lakuje se hůř, dělá díry, musela jsem to spravit třemi vrstvami a ještě to doladit nadlakem, i tak ale úplně nekryje. Jako neonka schne matně. Na to, že normálně stojí 8 liber, nic moc...
Za zapůjčení děkuju Dejničce!

Vivid Coral é coral/laranja neon, não é muito pigmentado. Eu tive problemas com pintura, ele é denso. Você pode comprá-lo no site Asos.com.


3 vrstvy s nadlakem:

Na sluníčku:


Ve stínu:


10 komentářů:

  1. Já mám rozdělanou objednávku na asosu a přemýšlím o coral cabana, tenhle je na mě moc červený...

    OdpovědětVymazat
  2. Na osmilibrovou neonku z toho teda nijak na větvi taky nejsem...
    Ale barva je to moc hezká, to o tom žádná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, podle mě se dají sehnat hodně podobné, ne-li stejné, za menší peníz.

      Vymazat
  3. Musím tentokrát nesouhlasit, mě se s ním lakovalo parádně a to jsem kopyto:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak to jsem ještě větší kopyto :D

      Vymazat
  4. Neonky jsem si nedávno koupila dvě od China Glaze a ty jsou super:-) Tahle barvička je taky moc nádherná!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je to překrásná, ale asi by mi to za ty nervy při lakování nestálo... :D

    OdpovědětVymazat