středa 5. září 2012

Carmex - Lip Balm/balzám na rty

Bom dia leitores!! Hoje vim mostrar a vocês um produto que eu estava curiosa para testar e amei, é o Lip Balm Carmex.
Eu sou louca por batom e gloss,sempre tenho na minha bolsa, mas devido ao tempo seco aqui de Maringá meus lábios estavam um pouco ressecados e dependendo do batom que for usar, não fica nada bonito... principalmente os de acabamento matte.
Passeando pelo site da Esmaltería da KK decidi comprar o tão famoso Carmex e gente: VALE MUITO A PENA!!! Meus lábios ficaram hidratados desde a primeira aplicação =D Agora uso todos os dias, não vivo sem!! Você pode usar tanto de dia (pois ele contém filtro solar 15) quanto  noite antes de dormir.
Os Lip Balms não tem nenhuma contra indicação e tem diversas opções de embalagem para você levar aonde quiser.

Ahoj čtenáři!! Dnes jsem tu, abych vám ukázala produkt, na který jsem se těšila a který jsem si zamilovala, je to Carmex Lip Balm.
Jsem velkým fanouškem rtěnek a lesků, vždycky mám nějaký v kabelce. Bohužel kvůli suchému počasí zde v Brazílii jsou moje rty trochu vysušené, rtěnky na nich nevypadají vůbec hezky... zvlášť ty matné.
Při brouzdání na stránkách Esmaltería KK jsem se rozhodla koupit Carmex, protože mnoho lidí říká: Stojí za to!!! Po prvním použití byly moje rty opravdu hydratované =D Nyní ho používám každý den a nemůžu bez něj žít! Může se používat jak na denní nošení (má SPF 15) a i na noc před spaním.
Balzám má několik druhů balení, abyste si vybrali, které se vám líbí a mohli ho brát, kamkoliv chcete.


O meu Carmex/Můj Carmex:

Žádné komentáře:

Okomentovat