čtvrtek 27. září 2012

Pigmentos/Pigmenty Contém 1g

Hoje vou mostrar a vocês alguns pigmentos que comprei, são da marca Contém 1g. A marca já existe a 10 anos no mercado e é conhecida por fabricar seus produtos e oferecer serviços diferenciados como cursos de auto-maquiagem.

Eu nunca tinha usado produtos dessa marca, então como dei alguns pigmentos de presente, resolvi comprá-los para mim também. O que me chamou atenção é que os produtos são bem pigmentados e duram bastante nos olhos...mas o que eu mais amei foram as cores! A marca possui cores bem vivas de pigmentos e uma novidade que ainda não tinha visto: PIGMENTO HOLOGRAFICO LILÁS.
Gente, vocês não fazem idéia de como esse pigmento é lindo e chic...ele parece ser discreto mas brilha que é uma beleza =) Pena que com a câmera não consegui captar direito esse efeito holo...
Vamos as fotos:


Dnes vám ukáži některé pigmenty, které jsem si koupila, od značky Contém 1g. Značka je na trhu už 10 let a kromě toho, že prodává kosmetické produkty, nabízí také kurzy líčení. 

Zatím jsem žádné produkty od nich nepoužívala, ale pak jsem dostala nějaké pigmenty a rozhodla se koupit další. Co mě na nich zaujalo je, že jsou velmi dobře pigmentované a drží na očích... ale co na nich nejvíc miluji jsou barvy! Značka nabízí velmi zářivé a jednu novinku, kterou jsem zatím neviděla: holografický lila pigment. Nedokážete si představit, jak je krásný a elegantní... zdá se velmi nenápadný, ale nádherně se třpytí! Fotoaparát ani nedokázal ten holoefekt zachytit.
Ještě dávám foto dalších pigmentů, které jsem si také koupila.


 

 

 

 

 

 

2 komentáře: