čtvrtek 13. září 2012

SpaRitual - Alchemy a srovnání s China Glaze - White Cap

SpaRitual Alchemy je z kolekce Gold z léta 2012, obsahuje celkem 6 odstínů a všechny obsahují reálné částečky zlata. 

Zakoupila jsem si ho na veletrhu Interbeauty, protože mě zaujal hned na první pohled. 
Barva je bílo-perleťovo-zlatá, vlastně jsou to minišupinky (se shimmerem?). Na sluníčku je hezky zářivý, ale i při denním světle je úžasný, protože je mnohem více vidět ta zlatá barva a nehty vypadají jako šperky - částečně se mi to podařilo zachytit na poslední fotce.

Lakování bylo bezproblémové, bohužel nekryje, takže jsem dávala 3 vrstvy a i tak prosvítají nehty. Pak jsem ho lakovala znovu a dala i rychleschnoucí nadlak, ale i s ním hůře schnul. Viennettka ho zkoušela na nehet na veletrhu přes světlý růžový a bylo to nádherné, takže bude dobrý i na vrstvení.
Z barvy jsem přes nějaká menší negativa nadšená a hned jsem si ho nalakovala na všechny nehty.

Laky SpaRitual je možné v ČR zakoupit v eshopu www.sparitual.eu, ten má kamenný obchod v Brně, a dále v některých obchodech v ČR (seznam též na stránkách).


3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:





Už na veletrhu mi některá z holek Dejnička říkala, že je podobný China Glaze White Cap, takže jsem udělala srovnání. CG (ne)kryje skoro stejně, obsahuje méně zlaté - na nehtu je více vidět bílá. Bohužel se mi zdá, že z fotek to není tolik patrné, ale i bez sluníčka je jednoznačně zářívější SpaRitual.

SpaRitual Alchemy vs. China Glaze - White Cap
oba laky 3 vrstvy bez nadlaku:
ukazováček a prsteníček - China Glaze White Cap
prostředníček a malíček - SpaRitual Alchemy

Na sluníčku:




Ve stínu:


9 komentářů:

  1. SpaRitual je hezčejší ;) Úžo se blyští!

    OdpovědětVymazat
  2. SpaRitual sa mi pači viac, ten je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  3. To srovnání jsem chtěla já;-) Hele a úplně upřímně, nevědět to tak tam rozdíl nevidím. Když to vím, tak ho vidím, ale musím se hodně snažit. Ale asi jako vždy, na živo bude rozdíl markantnější.
    Kdy nalakuješ ten "vínový" a "šedý"? Na ty se moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to tam dopíšu :D
      Ale jinak máš naprostou pravdu, nešlo to vyfotit. Musím ti ho taky půjčit!
      Šedý už jsem dávala, ale fotky se moc nepovedly, ale je taky krasavec. Růžovák jen na papír a vypadá to hodně slibně ;)

      Vymazat
  4. Ty jsou přímo snové, ten první se mi líbí o něco víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti je mnohem hezčí, musím ti ho půjčit, abys viděla!

      Vymazat
  5. Nikdy bych tomu nevěřila, ale ten Sparitual se mi moc líbí - a na tobě i samotný. Na dlouhých nehtech bych ho asi nenosila, ale na krátkých? Proč ne! :)
    Těším se na další úlovky! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám takový pocit, že na delších to bude vypadat hůř, ale až mi dorostou, tak to chci vyzkoušet.

      Vymazat